Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op ATP Atlanta 2017

Van 27 Juli t/m 2 Augustus 2015 vind het ATP Toernooi voor mannen plaats in Atlanta USA.

Het toernooi wordt outdoor gespeeld op een hardcourt baan.


Kwalificaties

De kwalificaties zijn sinds zaterdag al bezig en zullen morgen een vervolg krijgen. Echter zie ik geen kanshebber bij de spelers in het kwalificatie toernooi. Mijn verwachting is dat deze spelers binnen de eerste twee rondes uit het toernooi liggen.


De enigste speler die het mogelijk nog goed zou kunnen doen uit het kwalificatietoernooi is Dennis Kudla gezien zijn vorm de laatste tijd en omdat hij in eigen land speelt. Ik zie hem niet winnen maar mogelijk als het schema een beetje mee zit dat hij nog wel tot een derde ronde zou kunnen komen.


Hoogst geplaatste spelers in Atlanta

Nr 1: John Isner (Wereldranglijst Rank 18)

Nr 2: Vasek Pospisil (Wereldranglijst Rank 30)

Nr 3: Jack Sock Wereldranglijst Rank 31)


Titelverdediger

Vorig jaar wist John Isner vrij eenvoudig het toernooi te winnen door geen set af te staan en wist in de finale met 6-3, 6-4 van Dudi Sela te winnen. Ook in 2013 wist Isner het toernooi te winnen. Met zijn service en het deelnemers schema blijft hij ook dit jaar de grote favoriet.


Thuis Voordeel

Bijna bij ieder toernooi zie je dat de spelers in eigen land beter presteren dan op andere toernooien. Ook in dit toernooi speelt het thuisvoordeel een enorme rol, sinds 2010 is het toernooi namelijk door een Amerikaan gewonnen:

2014: John Isner

2013: John Isner

2012: Andy Roddick

2011: Mardy Fish

2010: Mardy Fish


Mardy Fish de winnaar van 2010 en 2011 doet dit jaar ook mee maar heeft de laatste jaren weinig wedstrijden op hardcourt gespeeld, ik zie hem weinig kans maken om hier nogmaals een titel te pakken. Andy Roddick is sinds 2012 gestopt met tennissen op professioneel niveau maar zal morgen in Atlanta wel een tijdelijke comeback maken in het dubbelspel.


Hierbij een lijst met de spelers uit USA die aan het toernooi deelnemen:

- Isner

- Sock

- Johnson

- Young

- Smyczek

- Tiafoe

- Fish

- Harrison

- Eubanks

- Eventueel kwalificatiespelers


Wedtips

Dit toernooi doen er zoals gewoonlijkweer veel Amerikanen mee waardoor de kans groot is dat nogmaals een Amerikaan het toernooi gaat winnen. Echter kan er (nog) niet gewed worden op een toernooi winnaar. Voor mij is John Isner de grote favoriet. Hij zit aan het beste kant van het speelschema en ontwijkt na mijn mening de meeste kanshebbers.


Ik zal in deze dagen een aantal voorbeschouwingen schrijven voor dit toernooi en daar mijn wedtips plaatsen. Hieronder breng ik nog wel een aantal spelers aan het licht.


Mogelijke outsiders

Jack Sock zie ik als gevaarlijke thuis outsider. Vorig jaar wist hij de halve finale te behalen en doet het al jaren goed op het hardcourt. Als ik kijk naar het schema dan vind ik dat hij aan de makkelijkere kant van het schema zit. Hij zou in de halve finale net als vorig jaar John Isner tegen kunnen komen. Zelf zie ik John Isner hier winnen maar als de Service van Jack sock goed loopt dan zou het zomaar kunnen.


Pospisil kent een wisselvallig jaar, als het bij hem loopt dan zou hij ver kunnen komen en het toernooi kunnen winnen. Dit jaar wist hij Isner bijvoorbeeld al te verslaan op hardcourt en speelde op Wimbledon erg goed. Mogelijk dat hij deze vertrouwen en spel mee kan nemen naar dit toernooi en dan liggen er zeker mogelijkheden. Pospisil zit wel aan het moeilijke kant van het schema maar heeft de eerste ronde wel een bye.


Mannarino heeft een goede voorbereiding op de hardcourt baan in Colombia want daar speelt hij vandaag de finale tegen Tomic. Naar het toernooi in Colombia gaat hij door naar Atlanta en heeft hij de eerste ronde een BYE gekregen. Mannarino is een gevaarlijke outsider maar heeft de laatste tijd veel wedstrijden gespeeld en nu zelfs een volledige week in Colombia. Door deze zware week in Colombia verwacht ik niet dat hij de eindstreep gaat redden in dit toernooi.


Bovenstaande 3 spelers + Isner hebben allemaal een bye gekregen in de eerste ronde.


Gilles Muller neemt ook deel aan dit toernooi maar krijgt het vermoedelijk in de eerste ronde al zwaar tegen Young. Young mag op hardcourt niet onderschat worden en speelt voor thuispubliek. Mocht Muller doorgaan dan staat vermoedelijk Mannarino of Dolgopolov op hem te wachten. Hij zit aan het lastige kant van het schema en zou zeer hard zijn best moeten doen om hier voor een stunt te gaan zorgen. Ik denk dat het toch een lastig verhaal wordt.


Baghdatis is een speler die je nooit mag afschrijven (ook niet op hard!) en had ik als gevaarlijke outsider gezien als het fysiek wat beter gesteld is met hem. Hij speelde een top toernooi in Nottingham maar moest in de halve finale de strijd stoppen in verband met een blessure en sindsdien speelt hij zeer slordig en weet maar weinig wedstrijden te winnen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 26-07-2015 19:25 Overige sporten en evenementen
in 26-07-2015 19:25 Overige sporten en evenementen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie voorbeschouwing. Ben benieuwd naar je bets!
0 Vind ik leuk's
19u30 Lu wint van Jaziri in 2 @1.87 Bwin result: 61/76(14-12)
22u00 Dolgopolov wint van Soeda in 2 @1.50 Bwin result 75/67(57)/36
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Voorbeschouwing #1: Michael Berrer – Benjamin Becker (Ronde 1)

Dinsdag 28 Juli staat de wedstrijd Michael Berrer tegen Benjamin Becker op het programma voor de eerste ronde partij in Atlanta. De wedstrijd staat volgens de bookmakers en liveuitslagen om 16:00 gepland maar ga er maar vanuit dat dit ergens in de avonduren zal zijn in verband met het Amerikaanse tijdschema. De wedstrijden van vanavond zijn ook pas om 20:00 begonnen.

Michael Berrer
Michael Berrer de nummer 122 op de ATP Ranking is sinds 22 Juli weer begonnen met het spelen op de hardcourt baan. Daarvoor waren het voor een paar maanden gras en gravel wedstrijden. Berrer kan met de verschillende baansoorten redelijk overweg maar is met name op de hardcourtbaan zeer moeilijk te verslaan. Hier haalt hij dit jaar de beste prestaties mee.

Van de 32 gespeelde hardcourt wedstrijden in 2015 heeft hij er maar 9 verloren en als je kijkt naar de 32 namen dan zaten er toch veel uitdagingen en spelers met een veel hogere ranking bij. In dit jaar wist hij zelfs nog van Rafael Nadal op de hardcourtbaan te winnen.

Vorige week wist Berrer in Bogota (Colombia) de halve finales te behalen waarin hij het opnam tegen Bernard Tomic. In deze halve finale kon hij het redden tot een tie break in de derde en beslissende set maar moest het hier afleggen. Tomic heeft uiteindelijk het toernooi in Bogata gewonnen.

Benjamin Becker
Benjamin Becker de nummer 63 op de ATP ranking heeft net als Berrer op 22 Juli zijn eerste hardcourt wedstrijd sinds maanden weer gespeeld maar dat was een minder groot succes.

Becker stond vorige week als eerste geplaatst in het hardcourt toernooi van Granby (Canada). Hier nam hij het in de eerste ronde op tegen Peter Polansky, de nummer 504 van de ATP ranking. Peter Polansky kende in 2013 op de hardcourtbaan een goed jaar maar sindsdien presteert hij zeer weinig. Toch wist hij vorige week eenvoudig met 6-2, 7-6 van Becker te winnen. De tweede ronde lag Polansky er overigens wel meteen uit tegen Quigley.

Becker zit momenteel in een mindere periode en wist maar 2 wedstrijden uit de laatste 11 wedstrijden te winnen. Op de hardcourt baan presteert Becker al sinds Oktober 2014 zeer weinig en zou dus flink aan de bak moeten tegen Berrer.

Prognose
Mijn verwachting is dat Berrer dit redelijk eenvoudig gaat winnen. Becker is misschien wel op de ranking een betere speler maar is al een tijdje uit vorm. Buiten de vorm van Becker is hij ook nog eens een veel mindere speler op de hardcourtbaan dan Berrer. Hardcourt is een baan waar Berrer altijd maximaal presteert en Becker het al een tijdje laat liggen. Mijn tip is Berrer -1.5 game handicap @ 1.80
0 Vind ik leuk's
Hopelijk kan Berrer het oppakken in de 2e set!
0 Vind ik leuk's
wauw hij geeft op, ook prima :p
0 Vind ik leuk's
Ook prima? Waarom vind je dat prima? Na 1 set vaak lost bij de meeste bookie's toch?
0 Vind ik leuk's
freekvandereng:
Ook prima? Waarom vind je dat prima? Na 1 set vaak lost bij de meeste bookie's toch?


Bij game handicaps niet, bij winst/verlies vaak wel.

Pas geleden had ik een speelster -3.5 game handicap en het stond 6-1, 5-2 (of ongeveer zulke cijfers) in mijn voordeel.
Tegenstander gaf op dat moment op en toen werd het ook void terwijl er nog maar 1 game nodig was en bijna niet mis kon gaan.

Dit was bij unibet.
Met game handicaps is het lastiger om de bet goed of fout te keuren dus hanteren ze standaard de void regel. Als je berrer winst zou hebben dan telt het wel als verlies na set1.

0 Vind ik leuk's
Voor vanavond: Sock - Kudla over 22,5 games @ 2.02

Ik verwacht weinig breaks en misschien zelfs wel een drie setter.
Beide het thuispubliek voordeel dus dat maakt niets uit.
0 Vind ik leuk's
Ik speel vanavond de dubbels Bryan/Bryan en die met Krajicek. Lage odds, maar moet wel goedkomen toch?
0 Vind ik leuk's
Meegespeeld, maar mijn line lag op over 21,5 gelukkig. Zuur dat Sock in de 2e set ze laatste service beurt niet kon behouden
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.