Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ATP Nottingham / WTA Eastbourne 2015

Volgende week is het weer zover! Het grootste grastoernooi van het jaar Wimbledon begint weer maar voordat Wimbledon begint staan er nog twee andere grastoernooien op het programma. Het ATP toernooi in Nottingham voor de mannen en het WTA toernooi in Eastbourne voor de vrouwen.

De kwalificaties zijn gisteren van start gegaan en morgen zullen de eerste rondes plaatsvinden.
Beide toernooien eindigen op zaterdag 27 Juni inplaats van Zondag 28 Juni zodat er nog een extra rustdag tot Wimbledon tussenzit.

De 3 hoogst geplaatste spelers bij de mannen zijn:
- David Ferrer
- Gilles Simon
- Feliciano Lopez

De 3 hoogst geplaatste speelsters bij de vrouwen zijn:
- Petra Kvitova Update!! Kvitova heeft zich afgemeld voor het toernooi
- Caroline Wozinacki
- Lucie Safarova

Wedtips
Helaas kan er op dit moment (nog) niet gewed worden op een winnaar van een van deze twee toernooien. Bij de vrouwen zie ik Kvitova als de grootste favoriet en bij de mannen is het lastig te voorspellen. Ferrer is bij de mannen het hoogstgeplaatst maar Ferrer is geen grasspeler en heeft dit jaar nog geen graswedstrijd gespeeld maar heeft wel de ervaring en techniek in huis om het iedere speler moeilijk te maken. Lopez is een uitstekende speler op het gras en heeft vorig jaar de finale van Queens gehaald. Ferrer, Simon en Troicki zie ik als de andere grote kanshebbers voor de eindzege.

Troicki heeft twee keer in de afgelopen twee weken de finale gehaald maar werd gestopt door Rafael Nadal en Andy Murray. Deze twee spelers doen niet mee dus er liggen kansen in dit toernooi. Mocht hij de finale halen dan zit er een mogelijke 3 maal scheepsrecht in.

Update
Nu Kvitova zich heeft afgemeld voor het toernooi behoort zij niet meer tot de favoriet en zie ik Angelique Kerber die afgelopen zondag de titel in Birmingham won als grote favoriet. Verder zie ik Lucie Safarova en Ekaterina Makarova ver komen. Bouchard en Radwanska die normaal goed met gras over weg kunnen en beide de finale in Wimbledon in het verleden hebben behaald zijn op dit moment bezig met een teleurstellend seizoen en zie ik niet ver komen.

Voorbeschouwingen
Deze week ga ik hier een aantal voorbeschouwingen schrijven en de beste picks er voor jullie uithalen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 21-06-2015 16:49 Overige sporten en evenementen
in 21-06-2015 16:49 Overige sporten en evenementen
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dolgopolov is zo wisselvallig als wat, won met een sterke partij van Nadal op Queen's, maar sloeg de ronde erop weer unforced error na unforced error. Dat is ook wel zijn spelletje, kan vriezen of dooien. Thiem is een sterke grasspeler, of in elk geval heeft ie de juiste wapens daarvoor. Zie hem in de toekomst ook ver komen op Wimbledon.

Daarom heb ik dus op Thiem ingezet.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Had je 't toch beter gezien ;)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Thiem begon wel erg sterk hoor, daarna matig. Jammer dat sousa verloren heeft... Simon speelde erg goed ten opzichte van gister
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.