Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op American Football.

Bekijk onze analyses voor de NFL in de grootste sportwedden community van de benelux (meer dan 23.000 leden) VINCE BETTINGPRINCE - http://bit.ly/NFL_Week1



Een van de analyses als voorsmaakje:

[Quote]**DENVER BRONCOS VS. BALTIMORE RAVENS**
Spread: -4 / Total 48
Denver, Mile High City. Dankzij deze geografische locaties hebben de Denver Broncos misschien wel het grootste thuisvoordeel in de NFL. De altitude zorgt er immers voor dat de lucht ijler is en je dus sneller vermoeid raakt indien je niet geacclimatiseerd bent.
Deze impact is nog sterker in week 1 wanneer teams nog niet 100% in dezelfde vorm zijn als midseason. Moeder natuur liet de Broncos niet in de steek, ze wonnen 14 van hun 15 laatste home openers.
Verwacht van veteraan en legandarische quarterback, Peyton Manning maar flink wat gas achter de Broncos no-huddle offense om de Ravens zo snel mogelijk vermoeid te krijgen.
De nieuwe coach van de Broncos is voormalig offensive coordinator van de Ravens, hij zal heel wat inzicht kunnen leveren in de werking van de Ravens aanval.
De Baltimore Ravens hebben ook een aantal wapens, en het is niet de natuur. Ze wisten een franchise record van 409 punten te scoren over de loop van het vorige seizoen. Hopelijk kunnen ze dat nog verbeteren dit seizoen.
Deze wedstrijd gaat iets te lastig zijn voor de Ravens in week 1, ik geef ze meer kans op succes in hun eigen home opener volgende week.
Unibet odds: Denver Broncos -4 (1.90)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dominicdominos
Country flagdominicdominos in 13-09-2015 14:03 Overige sporten en evenementen
in 13-09-2015 14:03 Overige sporten en evenementen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.