Cheltenham 2016
Binnenkort staat het weer voor de deur. Een van de grootste dan wel niet het grootste paardrace festival op deze aardbodem. Over iets minder dan 64 dagen begint deze gekkigheid al en wat mij betreft kunnen de eerste bets al geplaatst worden tegen juicy opening odds. Ik heb vanmiddag mijn eerste Cheltenham combo al gezet. Ben benieuwd of de rest al wat heeft? Hieronder mijn combo:
Josies Orders en on the fringe zijn de enige vraagtekens. Wat mij betreft zijn ze de beste in de race, maar moeten dit nog bewijzen. De andere 3, alle 3 getraind door trainer Mullins zijn bankers en kunnen bijna niet verliezen. Ik zou bijna zeggen free money. Ook Annie Power zou bij dit rijtje moeten en misschien dat ik deze 6 later ook nog in een combo knal. Enige risico op dit moment is dat deze paarden nog een blessure oplopen.
Al met al let's hope dat dit festival een hoop geld gaat opleveren en ben benieuwd of er nog meer mensen met tips hier zitten!
Edit: deze nog bijgezet net. Krijg er van dit topic ook zo'n zin in. Wil nog wel even opmerkingen, dit zijn geen zekerheden het blijven paardenraces. Meespelen op eigen risico en eigen stake.

Josies Orders en on the fringe zijn de enige vraagtekens. Wat mij betreft zijn ze de beste in de race, maar moeten dit nog bewijzen. De andere 3, alle 3 getraind door trainer Mullins zijn bankers en kunnen bijna niet verliezen. Ik zou bijna zeggen free money. Ook Annie Power zou bij dit rijtje moeten en misschien dat ik deze 6 later ook nog in een combo knal. Enige risico op dit moment is dat deze paarden nog een blessure oplopen.
Al met al let's hope dat dit festival een hoop geld gaat opleveren en ben benieuwd of er nog meer mensen met tips hier zitten!
Edit: deze nog bijgezet net. Krijg er van dit topic ook zo'n zin in. Wil nog wel even opmerkingen, dit zijn geen zekerheden het blijven paardenraces. Meespelen op eigen risico en eigen stake.

0
0
11-01-2016 22:39 in Overige sporten en evenementen
Ik krijg ze er bij WH niet goed op, jij wel zo te zien, net geplaatst?
0
0
Is er buiten William Hill nog een site waar je deze op voorhand kan plaatsen ??
Want WH is voor ons Belgen niet toegankelijk
Thanks
Want WH is voor ons Belgen niet toegankelijk
Thanks
0
0
Excuus, hele topic is weggevallen. Maar op de volgende site kan je zien wie wat aanbied:
http://www.oddschecker.com/horse-racing/2016-01-30-cheltenham/13:50/winner
Morgen Cheltenham de generale repetitie, mensen nog voorkeuren?
Ik kan voor de volgende:
13:50 Djakadam
14:25 Champagne West
3:35 Thistlecrack
Ik kan voor de volgende:
0
0
It's not gambling if you always win
datel13:
Excuus, hele topic is weggevallen. Maar op de volgende site kan je zien wie wat aanbied:
Ik kan voor de volgende:
Ik kan voor de volgende:
Dank
0
0
Het is nu minder dan een week voordat dit spektakel begint. 1 van de tippers die ik volg zet ieder jaar 4 EW yankees om hopelijk een keer de jackpot te hitten op zoon festival. Ik zal de 4 yankees hier plaatsen voor de mensen die ze mee willen spelen. Let wel op dat je de bets bij een NRNB wedkantoor zet, want stel dat een paard niet rent krijg je dan je geld gewoon terug (stel dat deze alsnog geblesseerd raakt). Een bekend bedrijf dat NRNB niet aanbied is Williamhill op oddschecker kan je dit allemaal bekijken, maar het staat ook bij de race zelf. Unibet biedt het bijvoorbeeld wel aan. De stake die geadviseerd wordt is 4,4 unit op een bankroll van 250 units.
0
0
Yankee 2

0
0
Ik doe met je mee! :)
Welke tipper is dat (mag evt. via PM)?
Welke tipper is dat (mag evt. via PM)?
0
0
Yankee 3

0
0
Yankee 4, de laatste. Nog 2 nachtjes slapen.

0
0
Eindelijk boys, daar zijn we Cheltenham dag 1! Al die slapeloze nachten voor deze komende 4 dagen. Laten we een goed begin maken en meteen op dag 1 in de profit staan, zodat de rest een freeroll wordt! Al met al lijkt het alsof het zoals zo vaak een Willie Mullins dag wordt.
13:30 Cheltenham
Eigenlijk gaat deze race tussen 2 trainers. W. Mullins en N. Henderson, deze hebben de 2 favorieten. Min was voor het festival een hype, maar is de laatste dagen flink gestegen. Altior daarentegen is wat gezakt waardoor ze nu ongeveer gelijkwaardig zijn, waar min nog een klein voordeel heeft. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar min @3,5, deze gaat sowieso onder de 3 starten dus je kan hem sure traden. Helaas voor Altior die gaat zijn 4 winning streak opgebroken zien worden. Min to win @3 stakes.
14:10 Cheltenham
We gaan dit niet moeilijker maken dan dat het is. Als Douvan niet valt wint hij, easy as that, won de laatste races allemaal met 10-20 lenghts en zal vandaag niet anders zijn. 1,4 is te kort om op de betten, dus ik zou het lekker laten zitten. Vaniteux, Sizing John en the game changer gaan voor plek 2 en dat lijkt me een coin toss, dus wat dat betreft 50/50 only place op de laatste 2 kan een mooie gok zijn. 0,5 stake op beide paarden place.
14:50 Cheltenham
Ja dit wordt een schitterende race, met 20+ paarden. Een ding dat ik heb geleerd in zo'n groot veld don't bet the favourite. Ik ga hier voor 4 outsiders low stake.
Fox Appeal, Indian Castle, Soutfield Theatre & Un Temps pour Tout, allemaal ew zetten voor een totaal van 1 punt dus. 0,125 EW op alle 4 de paarden.
15:30 Cheltenham
Wat kan ik zeggen over deze race. Annie Power doet mee... Ik weet niet of jullie je vorig jaar nog kunnen herinneren, maar om jullie even het geheugen op te frissen:
https://www.youtube.com/watch?v=nDQVSVUHKGo
Dezel val kostte betters rond de 50 miljoen euro, je zou bijna zeggen dat het fixed was. Echter, ik ga gewoon weer voor het Willie Mullins paard, Annie Power! 2 stakes to win @3,5.
16:10 Cheltenham
Zo, geef ik 2 races terug mijn advies en ga ik er 2 races later direct tegenin. Deze gigantische race, maar toch een dikke favoriet en deze gaat winnen! Vroum Vroum Mag gaat deze race pakken @2,1. En makkelijk ook 3 stakes aub. Om deze te save doen we nog 0,25EW op Polly peachum.
16:50 Cheltenham
Dikke Coinflip hier, kan iedereen worden. Laten we deze race dan maar een bet voor de fun hebben.
Soutfield Royala 0,25EW stake @8,5
Measureofmydreams 0,25 EW stake @16
17:30
Hebben we al het spektakel gehad en dan moeten we de laatste race nog en eigenlijk is ook dit een lastige om te voorspellen. Laten we ook hier op een paar outsiders gaan zitten allemaal to win.
Ballyalton 0,25 to win @15
Killala Quay 0,25 to win @23
Five In A Row 0,25 to win @26
Rezorbi 0,25 to win @21.
En nu maar hopen dat eentje de race van zijn leven rent! Succes allemaal
We gaan alvast 2 bets voor donderdag zetten:
Ryanair Chase 5 stake win op Vatour @1,91
World Hurlde 5 stake win op thistlecrack 2,1
13:30 Cheltenham
Eigenlijk gaat deze race tussen 2 trainers. W. Mullins en N. Henderson, deze hebben de 2 favorieten. Min was voor het festival een hype, maar is de laatste dagen flink gestegen. Altior daarentegen is wat gezakt waardoor ze nu ongeveer gelijkwaardig zijn, waar min nog een klein voordeel heeft. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar min @3,5, deze gaat sowieso onder de 3 starten dus je kan hem sure traden. Helaas voor Altior die gaat zijn 4 winning streak opgebroken zien worden. Min to win @3 stakes.
14:10 Cheltenham
We gaan dit niet moeilijker maken dan dat het is. Als Douvan niet valt wint hij, easy as that, won de laatste races allemaal met 10-20 lenghts en zal vandaag niet anders zijn. 1,4 is te kort om op de betten, dus ik zou het lekker laten zitten. Vaniteux, Sizing John en the game changer gaan voor plek 2 en dat lijkt me een coin toss, dus wat dat betreft 50/50 only place op de laatste 2 kan een mooie gok zijn. 0,5 stake op beide paarden place.
14:50 Cheltenham
Ja dit wordt een schitterende race, met 20+ paarden. Een ding dat ik heb geleerd in zo'n groot veld don't bet the favourite. Ik ga hier voor 4 outsiders low stake.
Fox Appeal, Indian Castle, Soutfield Theatre & Un Temps pour Tout, allemaal ew zetten voor een totaal van 1 punt dus. 0,125 EW op alle 4 de paarden.
15:30 Cheltenham
Wat kan ik zeggen over deze race. Annie Power doet mee... Ik weet niet of jullie je vorig jaar nog kunnen herinneren, maar om jullie even het geheugen op te frissen:
https://www.youtube.com/watch?v=nDQVSVUHKGo
Dezel val kostte betters rond de 50 miljoen euro, je zou bijna zeggen dat het fixed was. Echter, ik ga gewoon weer voor het Willie Mullins paard, Annie Power! 2 stakes to win @3,5.
16:10 Cheltenham
Zo, geef ik 2 races terug mijn advies en ga ik er 2 races later direct tegenin. Deze gigantische race, maar toch een dikke favoriet en deze gaat winnen! Vroum Vroum Mag gaat deze race pakken @2,1. En makkelijk ook 3 stakes aub. Om deze te save doen we nog 0,25EW op Polly peachum.
16:50 Cheltenham
Dikke Coinflip hier, kan iedereen worden. Laten we deze race dan maar een bet voor de fun hebben.
Soutfield Royala 0,25EW stake @8,5
Measureofmydreams 0,25 EW stake @16
17:30
Hebben we al het spektakel gehad en dan moeten we de laatste race nog en eigenlijk is ook dit een lastige om te voorspellen. Laten we ook hier op een paar outsiders gaan zitten allemaal to win.
Ballyalton 0,25 to win @15
Killala Quay 0,25 to win @23
Five In A Row 0,25 to win @26
Rezorbi 0,25 to win @21.
En nu maar hopen dat eentje de race van zijn leven rent! Succes allemaal
We gaan alvast 2 bets voor donderdag zetten:
Ryanair Chase 5 stake win op Vatour @1,91
World Hurlde 5 stake win op thistlecrack 2,1
0
0
Beste keuze!