Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis: US Open 2018

De loting is geweest en het hoofdtoernooi van de US Open gaat morgenavond beginnen.

Plaats hier de komende twee weken je dagelijkse tips / bets rondom de laatste Grand Slam van het jaar met eventuele onderbouwing.

Succes allemaal! :)

1
0
1 likes
Gestart door
Country flagjorditoma
27-08-2018 01:05 in Overige sporten en evenementen
71 reacties

Ik trap zelf af met wat outright bets:

Mannen:

Winnaar US Open: Nadal @3.75

De bovenste helft is als je naar de namen kijkt, een stuk minder zwaar dan de onderste helft. In de bovenste helft vinden we Rafael Nadal, Kevin Anderson en Juan Martin Del Potro. Om de titel te winnen moeten er 7 wedstrijden gewonnen worden, dit lijkt te veel gevraagd voor Del Potro, die al tijden kwakkelt met blessures. De banen in New York zijn niet bepaald snel te noemen, waardoor de kansen voor Anderson ook afnemen.

In de onderste helft moeten een groot aantal kwalitatief goede spelers het tegen elkaar opnemen (Djokovic, Federer, Kyrgios, Cilic, Zverev, Goffin, Nishikori en Monfils. Ook al zou een Novak Djokovic of Roger Federer de finale halen, de kans dat ze er aardig voor hebben moeten werken met vier en eventueel vijfsetters is vrij groot, terwijl Nadal bijna geen tegenstand kent.

Quarter Outrights:

Rafael Nadal Quarter 1# winner @1.65

Diego Schwartzman Quarter #3 winner @34.00

Er zijn nooit zekerheden, maar het moet wel heel raar lopen wil Nadal zijn quarter niet winnen. Anderson, Thiem en Shapalov zijn z'n grootste uitdagers.

Diego Schwartzman is een value bet en een fade van Alexander Zverev en Marin Cilic. Zverev heeft nog nooit iets noemenswaardig gepresteerd op grand slams en mist ook wat vorm. Schwartzman wist vorig jaar Cilic al te verslaan op weg naar de kwartfinale om daar uiteindelijk te verliezen van Pablo Carreno-Busta

Dames:

Elina Svitolina Quarter #2 winner @4.0

Julia Goerges Quarter #2 winner @10.0

Caroline Garcia Quarter #3 winner @14.0

Kiki Bertens Quarter 4 winner @4.0

Titelwinst outright bets laat ik bij de dames vooralsnog links liggen, omdat er te veel speelsters met vraagtekens door blessures en vorm zijn. Alhoewel Kiki wel een mooie longshot is.

Voor quarter 2 zijn Sloane Stephens, Elina Svitolina, Victoria Azarenka, Julia Goerges en Elise Mertens de favorieten. De keuze voor Svitolina en Goerges is op gevoel. Mertens komt denk nog net een stapje te kort en verwacht dat Stephens teleur gaat stellen.

Caroline Garcia is een value bet voor quarter 3 met weliswaar een pittige 1ste ronde tegen Johanna Konta, die twijfels kent over haar fitheid. Van Kerber is het altijd een vraagteken welke Kerber we gaan zien. Kan er met zwak spel gelijk uitvliegen of weer op degelijkheid de finale halen.

Kiki Bertens steekt uitstekend in vorm en wist in aanloop naar de US Open de titel in Cincinnati te pakken en daar ook drie top-8 speelsters te verslaan. Heeft een week rust gehad i.t.t. Aryna Sabalenka, die de afgelopen twee weken meer op de baan dan ernaast heeft gestaan. Wozniacki mist vorm en Kvitova gaf vorige week op met een schouderblessure tijdens haar kwartfinale van New Haven. Al is het de vraag of deze blessure echt zo ernstig was.

Bericht gewijzigd door jorditoma op Mon 27 Aug 2018, 01:46.
3
0
3 likes

heb een 9 fold gemaakt,die normaal gesproken WON moet zijn,zit 1 voetbal bij

• gala
  • anderson
  • medvedev
  • shapo
  • muguruza
  • goerges
  • querrey
  • augut
  • verdasco
2
8
2 likes
https://yalnizkurt.blogabet.com/

Hallo boys,

ik speel voor de 1e wedstrijddag op de US Open

alvast bij de dameswedstrijden

Julia Georges

Dana Yastremska

Agnieska radwanska

alle 3 degelijke hardcourt speelsters en in vorm.

good luck :thumbsup:

0
0
0 likes

ik speel volgende 6 in combi:

shapovalov wint

mertens wint

giorgi wint

Coric -1.5 set

Roanic -1.5 set

Tsitsipas -1.5 set

gezamelijk is odd van 3

ik speel hem high stake

Good Luck

0
0
0 likes
it's all about the money ;)
Op ma. 27 aug. 2018, 14:34 schreef yellowboy:

shapovalov wint

mertens wint

giorgi wint

Coric -1.5 set

Roanic -1.5 set

Tsitsipas -1.5 set

gezamelijk is odd van 3

ik speel hem high stake

Good Luck

Waar speel je die? Ik zie (bijvoorbeeld bij Unibet) bij set handicap alleen een -2.5 set optie, en geen -1.5 set.

0
0
0 likes

Wedstrijden 17u

Harris @1.71

Over 33,5 games bij Ramos - Khacha @1.98

Over 3,5 sets bij Andreozzi Sock @1.67

Rybarikova @1.84

0
0
0 likes

Ik speel voor dag 1 het volgende:

Single @2.10

Aljaz Bedene - Nikoloz Basilashvili No Tie Breaks

Bedene schijnt niet 100% te zijn. Beide kennen dramatische cijfers op outdoor hardcourt banen het afgelopen jaar. Bedene wist maar 74% z'n service te houden en Basilashvili maar 67%. Ook spelen ze beide nauwelijks tiebreaks.

Double @2.13

Stefano Tsitsipas -5,5 games + Dayana Yastremska

Voor Yastremska zie de goede voorbeschouwing van Bas. Voor Tsitsipas z'n tegenstander (Tommy Robredo) beginnen de jaren te tellen. Het was dan ook redelijk verrassend dat hij door de kwalificatie heen kwam. Hij heeft in z'n kwalificatiewedstrijden toch al 4,5 uur op de baan gestaan. De 20-jarige Griek blijft verbazen en staat inmiddels al 15e van de wereld.

Double @2.57:

Ugo Humbert + Lloyd Harris

Voor Harris zie de goede voorbeschouwing van Bas. Humbert speelt tegen Altamirano, beide qualifiers. Humbert heeft de stijgende lijn te pakken en won een challenger hardcourt toernooi in Spanje. Kan zowel aanvallend als verdedigend prima spelen. Enige test voor Altamirano in de kwalificatie was Karlovic, maar daar is het beste ook wel van af.

Single @2.05:

Roberto Caballes Baena

RCB is eigenlijk een gravelspeler. Zijn service is niet bijzonder, maar kan wel goed retourneren. Tegenstander Krueger speelt bijna alleen op hardcourt banen, maar op Challenger-niveau. Op ATP-niveau is hij 2-8 en ook z'n statistieken in een beslissende 3e set zijn niet overtuigend. 49-73. Dit wordt de eerste best of 5 wedstrijd van Krueger. RCB beschikt over meer uithoudingsvermogen en moet de temperatuur en hoge luchtvochtigheid beter aankunne.

Single @1.97:

Qiang Wang

Wang kan veel betere hold/break statistieken overleggen op hardcourt dan haar tegenstander van vandaag, Rybarikova. De Slowaakse voelt zich meer thuis op het snellere gras als ondergrond, zoals eerder aangegeven zijn de banen in New York niet heel snel. Grote kans op een upset hier.

Treble @3.33

Karen Khachanov + Andrey Rublev + Nicolas Jarry

Khachanov speelt tegen een tegenstander die hopeloos uit vorm is, Rublev overtuigende stats t.o.v. z'n tegenstander Chardy en Jarry wist z'n tegenstander Gojowczyck onlangs overtuigend te verslaan. De Duitser is na een blessure wanhopig op zoek naar vorm.

Over 3,5 sets combi @4.7:

Sam Querrey - Andreas Seppi

Jack Sock vs Guido Andreozzi

Daniil Medvedev vs Evgeny Donskoy

Underdog Double @3.04

Guido Andreozzi +5,5 games

Evgeny Donskoy + 5,5 games

Andreozzi is een gravelspeler die vorige week enkele keren wist te verrassen als underdog. Z'n tegenstander Sock heeft in 2018 nog niet weten te overtuigen. Het wordt enorm warm vandaag, zo'n 32 graden in de schadum met een hoge luchtvochtigheid. Spelers als Sock en o.a. Goffin staan erom bekend hier slecht tegen te kunnen. Hetzelfde geldt voor Medvedev, die net een titel heeft gewonnen in aanloop naar de US Open en daardoor maar één dag rust heeft gehad. Donskoy is daarnaast ee prima speler die redelijk in vorm lijkt te zijn.

Bericht gewijzigd door jorditoma op Mon 27 Aug 2018, 16:29.
1
0
1 likes
Op ma. 27 aug. 2018, 15:24 schreef fr18:

Wedstrijden 17u

Harris @1.71

Over 33,5 games bij Ramos - Khacha @1.98

Over 3,5 sets bij Andreozzi Sock @1.67

Rybarikova @1.84

Wedstrijden 18-19u:

Jarry @1.90

M. Zverev @1.94

0
0
0 likes
Op ma. 27 aug. 2018, 01:21 schreef jorditoma:

Ik trap zelf af met wat outright bets:

Mannen:

Winnaar US Open: Nadal @3.75

De bovenste helft is als je naar de namen kijkt, een stuk minder zwaar dan de onderste helft. In de bovenste helft vinden we Rafael Nadal, Kevin Anderson en Juan Martin Del Potro. Om de titel te winnen moeten er 7 wedstrijden gewonnen worden, dit lijkt te veel gevraagd voor Del Potro, die al tijden kwakkelt met blessures. De banen in New York zijn niet bepaald snel te noemen, waardoor de kansen voor Anderson ook afnemen.

In de onderste helft moeten een groot aantal kwalitatief goede spelers het tegen elkaar opnemen (Djokovic, Federer, Kyrgios, Cilic, Zverev, Goffin, Nishikorn i en Monfils. Ook 

Quarter Outrights:

Rafael Nadal Quarter 1# winner @1.65

Diego Schwartzman Quarter #3 winner @34.00

Er zijn nooit zekerheden, maar het moet wel heel raar lobpen wil Nadal zijn quarter niet winnen. Anderson, Thiem en Shapalov zijn z'n grootste uitdagers.

ik speel Nadal wint zijn kwart mee!

1
0
1 likes
Op ma. 27 aug. 2018, 15:21 schreef gaizka:
Op ma. 27 aug. 2018, 14:34 schreef yellowboy:

shapovalov wint

mertens wint

giorgi wint

Coric -1.5 set

Roanic -1.5 set

Tsitsipas -1.5 set

gezamelijk is odd van 3

ik speel hem high stake

Good Luck

Waar speel je die? Ik zie (bijvoorbeeld bij Unibet) bij set handicap alleen een -2.5 set optie, en geen -1.5 set.

ik speel die under 1.5 sets op Bingoal.

ik vind deze bookie voor tennis veeeeel beter dan Unibet.

voor tennis zuigt unibet tegewoordig vind ik.

2
0
2 likes
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal