Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.


- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)


Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
multimaker:
@Chefspijker; Waar speel je deze? En welke bookmakers bieden überhaupt wielrenbets aan? Unibet en William Hill?

Alvast bedankt.


Unibet
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
chefspijker:
Vorig jaar op Willunga Hill reed ie Evans wel op 14 seconden. Da's best veel. Er gaat zeker niet met minuten gesmeten worden, maar uiteindelijk zal rit 5 wel weer bepalend worden (al is rit 3 ook een lastige aankomst, maar kort). Evans is geen Gerrans die ook even 20 bonificatieseconden pakt in de overige ritten.


We zullen zien, chef, ik ben het met je eens dat hij de topfavoriet is, maar vind x2,50 toch wat laag...
0 Vind ik leuk's
Ook een combo'tje gemaakt met uitleg erbij


Etappe 1

Haussler – Von Hoff @1.57
Nizzolo – Lobato @1.60
Meersman – Impey @1.40
Totaal: x3.52

Er zit een pittig pukkeltje op 30 km van de finish, dus ritzege voor Kittel laat ik liggen. Haussler overleeft dat normaal gesproken wel en hij is in vorm. De Australiër werd een week geleden Australisch kampioen door Ewan te kloppen in de sprint (Von Hoff werd 9e). Von Hoff lijkt mij in dit deelnemersveld, als de sprint niet verstoord wordt door een valpartij, niet verder te komen dan een 7/8e plek, terwijl Haussler zeker wel top-5 kan sprinten. Sowieso vraag ik me af of Von Hoff eraan blijft hangen op het klimmetje. Nizzolo versus Lobato is meer tricky, aangezien ik in de meeste gevallen Nizzolo voor Lobato zou spelen. Maar Lobato toonde erg sterk in de People’s Choice Classic, alleen zat hij wat ver om het Kittel moeilijk te maken. Ook gaf hij na afloop aan dat hij eerder moest aangaan dan hij wilde, anders zou hij ingesloten raken. Nizzolo reed een kleurloze sprint en zat veel te ver van achter, toch probeerde hij er een top-10 plek uit te halen, maar hij leek snelheid te missen… Meersman sprintte zondag al sneller dan Renshaw en met het gegeven dat er een klim op 30 km van de finish zit, lijkt mij dat OPQS zijn pijlen richt op Meersman. Impey werd slechts 27e in de People’s Choice Classic en ik verwacht dat hij meer kansen ziet in het klassement en zich dus niet mengt in de massasprint.
0 Vind ik leuk's
Dat klimmetje stelt mijns inziens niet zoveel voor. Is steil (14 procent of zoiets), maar slechts 500 meter lang. Een halve Cauberg zeg maar qua lengte. Op 30 km van de streep zal daar geen actie komen normaliter. Impey zal vast meedoen voor de ritzege (ik zeg niet dat ie top 3 haalt, denk van niet), want juist als ie voor een klassement gaat kan ie de nodige bonificatieseconden gebruiken. Zie jouw combinatie ook wel slagen, alleen Nizzolo vs Lobato vind ik link.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik ben gevolgd Chef (y)
0 Vind ik leuk's
De vier vluchters hielden net stand (y) Kittel liet daardoor helaas al snel lopen. Afwachten of ie voor of achter Wippert zit. Rest is goed wat hier in het topic geplaatst is.

1 181 Jack BOBRIDGE UNISA AUSTRALIA 02:59:44
2 96 Lieuwe WESTRA ASTANA PRO TEAM 00:00:00
3 16 * Luke DURBRIDGE ORICA GreenEDGE 00:00:00
4 101 Maxim BELKOV TEAM KATUSHA 00:00:00
5 161 * Niccolo BONIFAZIO LAMPRE - MERIDA 00:00:00
6 144 Gianni MEERSMAN ETIXX - QUICK STEP 00:00:00
7 125 Juan Jose LOBATO DEL VALLE MOVISTAR TEAM 00:00:00
8 133 Heinrich HAUSSLER IAM CYCLING 00:00:00
9 185 Steele VON HOFF UNISA AUSTRALIA 00:00:00
10 15 Daryl IMPEY ORICA GreenEDGE 00:00:00
11 82 Samuel DUMOULIN AG2R LA MONDIALE 00:00:00
12 22 Simon GESCHKE TEAM GIANT - ALPECIN 00:00:00
13 114 * Lorrenzo MANZIN FDJ 00:00:00
14 61 * Eugenio ALAFACI TREK FACTORY RACING 00:00:00
15 52 Nathan HAAS TEAM CANNONDALE - GARMIN 00:00:00
16 154 * Barry MARKUS TEAM LOTTO NL - JUMBO 00:00:00
17 187 * Miles SCOTSON UNISA AUSTRALIA 00:00:00
18 137 David TANNER IAM CYCLING 00:00:00

Ah Wippert 27e en Kittel 32e. Helaas. Als die vluchters er nou niet gereden hadden... :)
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
robs234:

Etappe 1

Haussler – Von Hoff @1.57
Nizzolo – Lobato @1.60
Meersman – Impey @1.40
Totaal: x3.52



Poeh pech hoor chef
Gelukkig had ik wel het geluk aan mijn zijde, met Haussler die net voor Von Hoff eindigt
0 Vind ik leuk's
Thanks chef voor de tip :) had er een tientje op gegooid :D
0 Vind ik leuk's
De combi was niet correct volgensmij?
0 Vind ik leuk's
Unibet is weer laat vandaag!
Iemand een idee hoe laat de odds er ongeveer op komen voor de 2e etappe?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.