Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.


- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)


Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
saviola9:
De combi was niet correct volgensmij?


Klopt, Wippert eindigde voor Kittel. Dus die combi is een verloren bet.
0 Vind ik leuk's
Geen idee kortjuh, maar hoop wel dat ze er nog iets opgooien. Ben benieuwd wie ze als favoriet naar voren schuiven, ik denk zelf aan Meersman/Impey/Evans
0 Vind ik leuk's
Betvictor en William Hill hebben Meersman, Lobato en Impey als favorieten.
0 Vind ik leuk's
Thanx Futre. Meersman @7 bij William Hill, zou mooi zijn als unibet ook zo hoog opent, heb geen account bij WH of Betvictor
0 Vind ik leuk's
Gewoon account maken bij Wh. Is zo gebeurd. Ze hebben vaak wel leuke odds bij het wielrennen, ook h2h's en long term bets.
0 Vind ik leuk's
Daar zijn ze dan...

Ik speel Meersman @5.75 op ritwinst, maar houd de stakes beperkt

Verder een funcombo gemaakt, geef hem niet veel kans van slagen, aangezien er heel wat 50/50 bij staat...

Haas - Dumoulin @1.65
Thomas - Dennis @1.50
Bonifazio - S. Dumoulin @1.80
Evans - Porte @2.55
Meersman - Impey @1.75
Totaal: x19.88
0 Vind ik leuk's
Ziet er goed uit Rob. Lijkt me haalbaar, al vind ik Bonifazio lastig in te schatten voor zo'n aankomst. Lobato voor winst kan ook wel een leuk gokje zijn. Heeft al vaker op dergelijke aankomsten een zege geboekt. Moet het tempo in de finale alleen niet te hoog liggen, denk ik. Al zijn er tov vorig jaar, wel beduidend minder hoogtemeters in de etappe naar Stirling.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Heb jij niet nog iets (naast Lobato) om te spelen morgen, chef? Er is wel genoeg value te vinden iig
0 Vind ik leuk's
Ik heb Meersman (@5,5) en Lobato (@9) op winst gespeeld. Verder twee kleine combo's gemaakt met:

Thomas voor Dennis @1,47
Meersman voor Impey @1,62

Samen x2,38.

Haas voor Tom Dumoulin @1,60
Caruso voor Pozzovivo @2,20

Samen x3.52.

Dit is weliswaar niet Damiano Caruso (doet niet mee in Australië) die in zo'n etappe als die van morgen top 5 kan rijden, maar ik verwacht Giampaolo Caruso ook wel voor Pozzovivo. Die laatste heeft een klein breukje in z'n pols las ik vandaag. Gaat gewoon nog voor top 5 AK, maar gaf wel aan dat inspanningen nu meer pijn doen. Zie hem in zo'n sprintje heuvelop dan ook ergens achterin de eerste groep binnenkomen. Alle klassementsmannen zullen in elk geval wel hun best doen om voorin te eindigen, omdat de kans op een gaatje op zo'n oplopende aankomst aanwezig is. En dan kan je zomaar tien dure seconden verliezen voor het klassement.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik speel die combo's met je mee, wel vertrouwen in. Caruso-Pozzovivo was erop gekomen voor Evans-Porte vlak nadat ik mijn funbet had geplaatst, anders had ik hem ook wel meegenomen. G. Caruso is vaak sterk op zulke aankomsten in dit soort rondes
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.