Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.


- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)


Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robs234
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
theeraser1:
Poels voor Daniel Martin @2.10
Wellens voor Gilbert + Pinot voor Gesink @2.25
Cunego voor Rebellin @1.75
Ponzi voor Colbrelli + Costa voor Mollema @2.30
0 Vind ik leuk's
(Veldrijden) World Cup Koksijde 2015: Pauwels voor Van der Poel @ 1.72 (8/10, Unibet)

Ik zie hier veel value in. Mathieu van der Poel, de wereldkampioen, keert morgen terug in het veld, na enkele maanden blessureleed. Een groepje van vijf veldrijders met Van Aert voorop steekt wekelijks boven de rest uit. Ik denk niet dat Van der Poel morgen bij dat niveau kan aansluiten. Hij heeft namelijk nog geen wedstrijd gereden. Koksijde is een lastig parcours met veel zandstroken. Vorig jaar won Van Aert met gemak en ik verwacht morgen dan ook geen andere winnaar (@ 1.60 bij Unibet, niet hoog, maar wel speelbaar). Dit is niet Pauwels' favoriete parcours, maar komt hier wel goed uit de voeten. Vorig jaar werd hij tweede voor Van der Poel. Daarnaast is hij in vorm, waardoor ik verwacht dat hij morgen weer op de afspraak is.

Het podium gaat morgen tussen Van Aert, Pauwels, Van der Haar en Nys (en Van der Poel, die je nooit mag wegvlakken, maar ik dus niet op reken). Meeusen verwacht ik ook niet. Voor Pauwels en Van der Haar krijg je bij Unibet @ 2 en voor Nys zelfs @ 3. Nys won zaterdag nog een cross in Hasselt (ook met veel zand), dus het is wellicht te proberen waard.
0 Vind ik leuk's
De cross in Hasselt had vooral veel modder. Niet echt vergelijkbaar met Koksijde. Dan kun je beter een Zonhoven of Gieten erbij pakken.

Had zelf deze combo gemaakt gisteren, met inderdaad ook die h2h van jou:

Van Kessel voor Meisen @1,65
Pauwels voor Mathieu @1,90
L Sweeck voor Peeters @1,90

Samen x5,96
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Pauwels gaat de combinatie verpesten. Lijkt last van z'n rug te hebben, loopt continu te strekken. Mathieu ook wel meteen erg goed.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Zonde van Pauwels. Ik rekende me al rijk toen Pauwels op weg leek naar plek 3 en Van der Poel wegzakte naar plek 11
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.