Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Cashpoint problemen: juridisch niet voor Nederlanders?

Ik heb gisteren een account aangemaakt bij cashpoint en gelijk 100euro gestort. Je kon gewoon Nederland als land waar je woont invullen. Nu heb ik al een aantal bets geplaatst en vanmiddag was de wedstrijd waarop ik had gebet afgelopen, ik wilde dus even kijken of ze al hadden uitbetaal. Blijkt dat ik niet meer op de site kan, staat er dit:
Helaas ist het gebruik van cashpoint.com in uw land juridisch niet mogelijk.
Nu heb ik al een mailtje naar de support gestuurd, maar ik wil even kijken of meer Nederlanders hier last van hebben en zo, ja wat jullie eraan doen.
Ik vind t behoorlijk klote omdat ik net 100euro had gestort..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar markhave
Country flagmarkhave in 10-01-2014 15:00 Storten, inzetten en uitbetalen
in 10-01-2014 15:00 Storten, inzetten en uitbetalen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nu kan ik er ineens weer wel op, en heb nog geen antwoord op mn mailtje..
Wat me wel opvalt is dat ze nog al onprofessioneel zijn, heel veel spelfouten
0 Vind ik leuk's
Nu ben ik weer geblokkeerd, echt geen touw aan vast te knopen die site
0 Vind ik leuk's
Ik ben eerlijk gezegd niet bekend met deze bookmaker. Voordat je geld stort moet je eigenlijk altijd even de voorwaarden doorlezen en op internet kijken of deze bookmaker wel betrouwbaar is. Ik heb ff gegoogeld en er kwamen geen schokkende feiten naar boven, maar wel wat klachten over uitbetalen en fees ofzo. Hou er maar rekening mee dat je je winsten sowieso niet terugkrijgt, verder altijd kijken naar reviews en naar de voorwaarden. Ik kan je helaas niet meer helpen dan je te zeggen dat je er bovenop moet zitten en mails moet sturen dat je je geld terug wilt (+ evt winsten). Altijd netjes blijven en je moet nu wat geduld hebben, hoe vervelend dat ook is..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik had vanmiddag direct weer mail gestuurd en t was binnen een kwartier dat ik weer kon inloggen. Heel vaag..
to be continued
0 Vind ik leuk's
Hoe is dit afgelopen? Zijn er misschien nog andere mensen met recente ervaringen met Cashpoint bookmaker?

Alvast bedankt. (y)
0 Vind ik leuk's
multimaker:
Hoe is dit afgelopen? Zijn er misschien nog andere mensen met recente ervaringen met Cashpoint bookmaker?

Alvast bedankt. (y)


Ervaring van Cashpoint op topbookmakers.com gelezen en daaruit blijkt dat Cashpoint bij de slechtste 10 bookies daar hoort van de 591. Het is dus aan te raden om geen account bij Cashpoint aan te maken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Cashpoint moet je nooit op gaan spelen..
het zijn oplichters;)
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de reacties! Hier ga ik dus geen account nemen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.