Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen cash balance withdraw Betway

Afgelopen donderdag heb ik een e-mail van Betway ontvangen over de sluiting van mijn account. In de mail staat het volgende vermeld:


''After this date, we'll try to send any cash balances of €5 or more back to a registered payment method on your account.

If you don't have a valid withdrawal method, please contact our Customer Service team so that they can help you withdraw your funds.''


Het zou tot 72 uur kunnen duren voordat de bedragen zouden zijn terug gestort. Nou heb ik ze het weekend er niet bij geteld, maar ik zie dus niets verschijnen...


Wanneer ik ze probeer te contacteren lukt dit niet en krijg ik van de customer service een automatische respons dat ze de e-mail niet meer actief beantwoorden. Tevens gaat aanmelden voor de live chat ook niet van harte. Iemand die dezelfde problemen ervaart?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Unique043
Country flagUnique043 in 4-10-2021 21:13 Storten, inzetten en uitbetalen
in 4-10-2021 21:13 Storten, inzetten en uitbetalen
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.