Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetalingen Bwin laat op zich wachten

Ik heb sinds 06/07 van bwin.be geen uitbetaling meer ontvangen...zijn er nog mensen met hetzelfde probleem? Via mail word ik steeds aan het lijntje gehouden...gezien het over een redelijk bedrag gaat begin ik ongerust te worden.
Ik heb ook al een mail gestuurd naar de kansspelcommissie om mijn probleem te melden...
Wat kan ik nog meer doen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar g62333
Country flagg62333 in 29-07-2013 13:24 Storten, inzetten en uitbetalen
in 29-07-2013 13:24 Storten, inzetten en uitbetalen
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Er zijn al vele vragen over dit onderwerp in ons forum voorbij gekomen, kijk hier maar eens:
- http://bit.ly/17bGv81 (directe link naar zoekopdracht in google)
Wat geeft Bwin als reden op? Ben je toevallig nog geen 18 of heb je eerder al een account bij Bwin gehad? Heb je fraude gepleegd of iets anders wat tegen de regels van Bwin ingaat?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik ben al jaren klant bij bwin. Nooit problemen gehad....(k ben 33)
Nu waren het eerst technische problemen, ze gingen dit oplossen...nu zeggen ze dat dit zou opgelost zijn en willen ze mijn rekeningafschriften zien om aan te tonen dat ik wel zou ontvangen hebben. (ze sturen iedere keer dezelfde mail naar verschillende personen want ik ben geen alleenstaand geval)
Ik word aan het lijntje gehouden maar sta redelijk machteloos. Ik heb er al aan gedacht naar hun zeteladres in Belgie te rijden.
0 Vind ik leuk's
Rekeningafschriften? Dat heb ik nog niet eerdere gehoord. Als zij aangeven dat zij iets overgemaakt zouden hebben dan zouden zij met bewijs (dag & tijd) moeten komen. Dat lijkt mij logisch.
Zou je eens willen vragen of zij kunnen aangeven wanneer ze bepaalde betalingen verzonden hebben? Mogelijk dat dat helpt?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hier krijg je enkel standaard antwoorden op...(probleem ligt mogelijks bij uw bank)
Bwin.be = dikke ellende
0 Vind ik leuk's
Zelfde probleem bij bwin. Ze houden ons aan het lijntje. Gaat bij mij over klein bedrag maar principe ... Uitbetalen waar we recht op,hebben..
Ik houd jullie op de hoogte als ze uitbetalen. Andes collectieve blok van bwin.
0 Vind ik leuk's
Ik kreeg gisteren een mail van Bwin voor een bonus van 20€, maar met deze situatie laat ik die bonus liever varen...
0 Vind ik leuk's
ik heb ook last van.............Ik krijg Error van bwin
0 Vind ik leuk's
Wij hebben vorig seizoen met eredivisieguru een real madrid shirt gewonnen. Sponsor was BWIN. Het nieuwe seizoen is begonnen en nog steeds niks ontvangen. SCHANDE!!!!
0 Vind ik leuk's
luckybeau:
Wij hebben vorig seizoen met eredivisieguru een real madrid shirt gewonnen. Sponsor was BWIN. Het nieuwe seizoen is begonnen en nog steeds niks ontvangen. SCHANDE!!!!

Inderdaad. erg triest.. .....
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
luckybeau:
Wij hebben vorig seizoen met eredivisieguru een real madrid shirt gewonnen. Sponsor was BWIN. Het nieuwe seizoen is begonnen en nog steeds niks ontvangen. SCHANDE!!!!
arjanb:
luckybeau:
Wij hebben vorig seizoen met eredivisieguru een real madrid shirt gewonnen. Sponsor was BWIN. Het nieuwe seizoen is begonnen en nog steeds niks ontvangen. SCHANDE!!!!

Inderdaad. erg triest.. .....

Jullie hebben je eredivisie geld inmiddels ontvangen toch? Inderdaad erg slecht geregeld bij Bwin. Ik ga er maandag achteraan mailen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.