Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetalingen Bwin laat op zich wachten

Ik heb sinds 06/07 van bwin.be geen uitbetaling meer ontvangen...zijn er nog mensen met hetzelfde probleem? Via mail word ik steeds aan het lijntje gehouden...gezien het over een redelijk bedrag gaat begin ik ongerust te worden.
Ik heb ook al een mail gestuurd naar de kansspelcommissie om mijn probleem te melden...
Wat kan ik nog meer doen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar g62333
Country flagg62333 in 29-07-2013 13:24 Storten, inzetten en uitbetalen
in 29-07-2013 13:24 Storten, inzetten en uitbetalen
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ja het geld. maar dat shirt had ook allang verstuurd worden lijkt.. Hmmm ok ik ben benieuwd..
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Geld is idd ontvangen, het shirt is echter nog nooit opgestuurd. Begint morgen me eerste training kan ik me shirt niet eens aan :p :p
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
Geld is idd ontvangen, het shirt is echter nog nooit opgestuurd. Begint morgen me eerste training kan ik me shirt niet eens aan :p :p

Naaktloper ! nog een geluk dat het goed weer zal zijn morgen ;o)
0 Vind ik leuk's
Waarom niet proberen via een omweg uit te betalen? Ik denk aan moneybookers, neteller, gaat meestal sneller en probleem is dan ook meteen van de baan :-)
0 Vind ik leuk's
Nog nieuws? Ik heb nog steeds niks :(
0 Vind ik leuk's
Hoe lang kan het duren vooralleer je je geld op je rekening hebt staan van bwin?
0 Vind ik leuk's
Ik,ben uiteindelijk uitbetaald na dagelijks te mailen. Ik kreeg wel telkens een mailtje terug met een of ander uitvlucht van bwin.
Voor mijngeen bwin meer ... Jammer want hun website en aanbod zijn goed.
0 Vind ik leuk's
Heb me al tijdje geregisteerd bij Bwin maar hoe laat je je uitbetalen?
0 Vind ik leuk's
Rechts bovenin bij BWIN op Withdrawals klikken:

Moeten jullie trouwens fee betalen als je uit laat betalen bij bwin?
0 Vind ik leuk's
welke bookie is het beste qua uitbetalen zonder moeilijkheden? want ik ben wel fan van bwin maar als ik hier de verhalen lees ga ik toch twijfelen en vraag me meteen af of dit niet bij elke bookie is?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.