Finale playoffs 2008-2009: NAC - Groningen
NAC en FC Groningen hebben zich geplaatst voor de finale van de playoffs voor een plaats in de tweede voorronde van de Europa League (nieuwe uefa cup). Groningen won vandaag met 4-0 van FC Utrecht en NAC vernederde Feyenoord: 0-4.
28 mei: NAC - FC Groningen.
31 mei: FC Groningen - NAC.
Eventueel 3 juni beslissingronde: FC Groningen - NAC
Wie gaan naar de voorronde van de Europa League? Ik denk FC Groningen omdat Groningen het thuisvoordeel heeft. NAC heeft de 'mood' te pakken en zijn echte cupfighters. Het zal mij niets verbazen wanneer er een beslissingswedstrijd gespeeld moet gaan worden.
28 mei: NAC - FC Groningen.
31 mei: FC Groningen - NAC.
Eventueel 3 juni beslissingronde: FC Groningen - NAC
Wie gaan naar de voorronde van de Europa League? Ik denk FC Groningen omdat Groningen het thuisvoordeel heeft. NAC heeft de 'mood' te pakken en zijn echte cupfighters. Het zal mij niets verbazen wanneer er een beslissingswedstrijd gespeeld moet gaan worden.
0
0
Jah aan de eindstand van de Eredivisie en het feit dat FC Groningen thuisvoordeel heeft denk ik dat FC Groningen wint. Het niveau tussen deze 2 clubs is zo gering dat het moielijk te zeggen is maar op deze 2 feiten baseer ik mn voorspelling :)
0
0
Toto Sigarenboer
Ik ga ook voor Groningen. Ben benieuwd naar de quotes...
0
0
Hakuna Matatttta.
Ik ben ook erg benieuwd wat de quote is voor deze play off finale en natuurlijk wat de uitslag wordt.
0
0
Toto Sigarenboer
Het is wel erg knap van Groningen dat ze FC utrecht nu voor de derde keer in de playoffs eruit hebben geknikkerd. Zullen ze in Utrecht niet blij mee zijn...
0
0
Hakuna Matatttta.
eerste wedstrijd 2-1
tweede wedstrijd 2-3
tweede wedstrijd 2-3
0
0
Dat zou maar zo kunnen. Ik denk dat NAC én Groningen beide gebruik gaan maken van hun thuisvoordeel en zodoende zal Groningen winnen. Ik gun het NAC wel, mooie club met fantastische supporters!
0
0
NAC 2.50
X 3.20
Groningen 2.50
Dit zijn de quotes
Ik zet mijn geld op Groningen.
X 3.20
Groningen 2.50
Dit zijn de quotes
Ik zet mijn geld op Groningen.
0
0
Ik kan momenteel niet inloggen op bwin maar denk dat ik voor een X2 ga. Die zal uitkomen rond de 2 euro denk ik, misschien wel iets daarboven.
0
0
Groningen heeft een fitte selectie en bij NAC ontbreken volgens mij Amoah en v.d. Leegte (beide blessures).
Ik ga voor Groningen die wint in Breda, ondanks dat het bier daar donderdag op moet wegens een verbouwing:
http://www.fcupdate.nl/nieuws/2009/05/27/nac-breda-rekent-op-fans-het-bier-moet-op_121158/
Ik ga voor Groningen die wint in Breda, ondanks dat het bier daar donderdag op moet wegens een verbouwing:
http://www.fcupdate.nl/nieuws/2009/05/27/nac-breda-rekent-op-fans-het-bier-moet-op_121158/
0
0
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Beste keuze!
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen