Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Finale playoffs 2008-2009: NAC - Groningen

NAC en FC Groningen hebben zich geplaatst voor de finale van de playoffs voor een plaats in de tweede voorronde van de Europa League (nieuwe uefa cup). Groningen won vandaag met 4-0 van FC Utrecht en NAC vernederde Feyenoord: 0-4.

28 mei: NAC - FC Groningen.
31 mei: FC Groningen - NAC.

Eventueel 3 juni beslissingronde: FC Groningen - NAC

Wie gaan naar de voorronde van de Europa League? Ik denk FC Groningen omdat Groningen het thuisvoordeel heeft. NAC heeft de 'mood' te pakken en zijn echte cupfighters. Het zal mij niets verbazen wanneer er een beslissingswedstrijd gespeeld moet gaan worden.
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagmarco1964
21-05-2009 17:40 in Voetbal
22 reacties
Jah aan de eindstand van de Eredivisie en het feit dat FC Groningen thuisvoordeel heeft denk ik dat FC Groningen wint. Het niveau tussen deze 2 clubs is zo gering dat het moielijk te zeggen is maar op deze 2 feiten baseer ik mn voorspelling :)
0
0
0 likes
Toto Sigarenboer
Ik denk groningen
0
0
0 likes
Ik ga ook voor Groningen. Ben benieuwd naar de quotes...
0
0
0 likes
Hakuna Matatttta.
Ik ben ook erg benieuwd wat de quote is voor deze play off finale en natuurlijk wat de uitslag wordt.
0
0
0 likes
Toto Sigarenboer
Het is wel erg knap van Groningen dat ze FC utrecht nu voor de derde keer in de playoffs eruit hebben geknikkerd. Zullen ze in Utrecht niet blij mee zijn...
0
0
0 likes
Hakuna Matatttta.
eerste wedstrijd 2-1
tweede wedstrijd 2-3
0
0
0 likes
Dat zou maar zo kunnen. Ik denk dat NAC én Groningen beide gebruik gaan maken van hun thuisvoordeel en zodoende zal Groningen winnen. Ik gun het NAC wel, mooie club met fantastische supporters!
0
0
0 likes
NAC 2.50

X 3.20

Groningen 2.50

Dit zijn de quotes
Ik zet mijn geld op Groningen.
0
0
0 likes
Ik kan momenteel niet inloggen op bwin maar denk dat ik voor een X2 ga. Die zal uitkomen rond de 2 euro denk ik, misschien wel iets daarboven.
0
0
0 likes
Groningen heeft een fitte selectie en bij NAC ontbreken volgens mij Amoah en v.d. Leegte (beide blessures).

Ik ga voor Groningen die wint in Breda, ondanks dat het bier daar donderdag op moet wegens een verbouwing:

http://www.fcupdate.nl/nieuws/2009/05/27/nac-breda-rekent-op-fans-het-bier-moet-op_121158/
0
0
0 likes
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal