Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Seizoensweddenschappen 2016/2017

Here we go!

BPL
Champions without Manchester United & Manchester City:
Chelsea @ 3.50
Spurs @ 5.00

West Ham top 10 @ 1.40

Top goal scorer BPL:
Janssen @51
Austin @51
Origi @71

Bottom 3:
Bournemouth @ 4.25
Swansea @ 5.00

Middlesbrough > Sunderland @ 2.40
Wattford > WBA @ 1.90

Spurs top 4 @ 2
Chelsea champions @ 7
Bournemouth bottom @ 13

Alles op Unibet
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagsam091090
24-07-2016 16:53 in Voetbal
100 reacties
Eredivisie

Sparta > Excelsior @ 1.80
Excelsior bottom 3 @ 1.50

Zonder ajax, psv, feyenoord en AZ:
Vitesse @2.50

Bundesliga

Winner without Bayern:
Dortmund @1.60

Wolfsburg > Schalke @1.85

RB Leipzig to finish 17 or 18 @12
0
0
0 likes
Had die van mij in het oude topic gezet dus nogmaals hier mijn post:

1. Premier League : Leicester in de top 10 @1.35
- Leicester zie ik aankomend seizoen zeker in de top 10 eindigen. Het team van vorig jaar is zo goed als intact gebleven.
2. Super League Zwitserland : Young Boys bij de eerste 3 @1.25
- Young Boys al jaren de nummer 2 in Zwitserland achter Basel. Zie ze komend seizoen wel bij de eerste 3 eindigen.
3. premier league Rusland : Zenit bij de eerste 2 @1.25
- Zenit al jaren de kampioen van Rusland. Zie ze wel bij de eerste 2 eindigen.
4. bundesliga Duitsland : Leverkusen bij de eerste 6 @1.25
- Dit lijkt me geen probleem gezien de prestaties laatste jaren, spelersmateriaal en budget.
5. La Liga Spanje : (Best in Valencian) Villareal (ipv Valencia) @1.80
- Valencia vorig jaar een slecht jaar gehad, verwacht dit jaar een wat beter jaar maar Villareal is de laatste jaren stabiel in de top 5 te vinden.
6. Allsvenkan Zweden : Norrkoping bij de eerste 3 @1.50
- Huidige Kampioen, staat momenteel 2e. Thuis erg sterk. Zie ze wel weer in de top 3 eindigen.
7. Eerste Klasse Belgie : (Best of Wallonië Standaard Luik @1.40
Bij deze bet moet Standaard boven Charleroi, Eupen en Mouscroun eindigen. Dit zou geen probleem moeten zijn met hun budget.
8. Greek Super League : Olympiakos winnaar @1.45
- Olympiakos is heer en meester in Griekenland. Zouden 'gewoon' weer kampioen moeten worden.
9. Eredivisie : Feyenoord bij de eerste 4 @1.25
- feyenoord moet qua club, budget en spelermateriaal gewoon bij de top 4 kunnen eindigen.
10 Italie : Juventus winnaar van de TIM Cup @4.00
- Sterkste team in Italie, meest risico volle bet tussen de rest in mijn ogen maar zeker niet onmogelijk. Vorig jaar hebben ze ook de beker gewonnen.
11 Superliga Denemarken: Kopenhagen eindigt boven Midtjylland @1.22
- Kopenhagen is het sterkste team van Denemarken en zijn vorig jaar kampioen geworden. Schat ze dit jaar wederom sterker in als Midtjylland.
12 Finse League : Mariehamn eindigt boven KUPS @1.55
- Competitie eindigt in oktober. Ze zijn op de helft en Mariehamn staat nu eerste en 9 punt voor op KuPS.

Deze combo bij elkaar maakt een odd van 139,9 x 100 inleg = 13,992,17 euro.

In mijn ogen kan je een combo maken van bovenstaande nummers : 1, 2, 4, 5, 6, 9, 11 en 12
Dit zijn in mijn ogen de meest zekere bets die erbij staan en maken samen een odd van 13,79
0
0
0 likes
VV Venlo top 4 @1.70
Go Ahead Eagles eindigt boven Sparta Rotterdam @4
Nec eindigt bij onderste 3 @7
Vitesse eindigt boven Nec @1.25
0
0
0 likes
0570:
Had die van mij in het oude topic gezet dus nogmaals hier mijn post:

1. Premier League : Leicester in de top 10 @1.35
- Leicester zie ik aankomend seizoen zeker in de top 10 eindigen. Het team van vorig jaar is zo goed als intact gebleven.
2. Super League Zwitserland : Young Boys bij de eerste 3 @1.25
- Young Boys al jaren de nummer 2 in Zwitserland achter Basel. Zie ze komend seizoen wel bij de eerste 3 eindigen.
3. premier league Rusland : Zenit bij de eerste 2 @1.25
- Zenit al jaren de kampioen van Rusland. Zie ze wel bij de eerste 2 eindigen.
4. bundesliga Duitsland : Leverkusen bij de eerste 6 @1.25
- Dit lijkt me geen probleem gezien de prestaties laatste jaren, spelersmateriaal en budget.
5. La Liga Spanje : (Best in Valencian) Villareal (ipv Valencia) @1.80
- Valencia vorig jaar een slecht jaar gehad, verwacht dit jaar een wat beter jaar maar Villareal is de laatste jaren stabiel in de top 5 te vinden.
6. Allsvenkan Zweden : Norrkoping bij de eerste 3 @1.50
- Huidige Kampioen, staat momenteel 2e. Thuis erg sterk. Zie ze wel weer in de top 3 eindigen.
7. Eerste Klasse Belgie : (Best of Wallonië Standaard Luik @1.40
Bij deze bet moet Standaard boven Charleroi, Eupen en Mouscroun eindigen. Dit zou geen probleem moeten zijn met hun budget.
8. Greek Super League : Olympiakos winnaar @1.45
- Olympiakos is heer en meester in Griekenland. Zouden 'gewoon' weer kampioen moeten worden.
9. Eredivisie : Feyenoord bij de eerste 4 @1.25
- feyenoord moet qua club, budget en spelermateriaal gewoon bij de top 4 kunnen eindigen.
10 Italie : Juventus winnaar van de TIM Cup @4.00
- Sterkste team in Italie, meest risico volle bet tussen de rest in mijn ogen maar zeker niet onmogelijk. Vorig jaar hebben ze ook de beker gewonnen.
11 Superliga Denemarken: Kopenhagen eindigt boven Midtjylland @1.22
- Kopenhagen is het sterkste team van Denemarken en zijn vorig jaar kampioen geworden. Schat ze dit jaar wederom sterker in als Midtjylland.
12 Finse League : Mariehamn eindigt boven KUPS @1.55
- Competitie eindigt in oktober. Ze zijn op de helft en Mariehamn staat nu eerste en 9 punt voor op KuPS.

Deze combo bij elkaar maakt een odd van 139,9 x 100 inleg = 13,992,17 euro.

In mijn ogen kan je een combo maken van bovenstaande nummers : 1, 2, 4, 5, 6, 9, 11 en 12
Dit zijn in mijn ogen de meest zekere bets die erbij staan en maken samen een odd van 13,79

Standard Luik heeft dit jaar een draak van een ploeg. Skip deze indien nog mogelijk.
0
0
0 likes
Leiceser intact? Kante is weg en Mahrez gaat wss nog weg.
0
0
0 likes
NBA / CS:GO
Noujah niet compleet intact maar tot zover is alleen Kante weg en Mahrez is nog niet zeker.
Tevens hebben ze de volgende spelers aangetrokken : Ron-Robert Zieler, Luis Hernandez, Nampalys Mendy en Ahmed Musa.

Ik verwacht ze in ieder geval in de top 10 aankomend seizoen, laten we het daar op houden ;-)

0
0
0 likes
0570: waar sluit je deze weddenschap af?
0
0
0 likes
jurwieggers:
0570: waar sluit je deze weddenschap af?

Unibet
0
0
0 likes
Mijn Finse bet is weg inmiddels maar er is een andere bijgekomen wat in mijn ogen gratis geld is

VPS boven PSKemi @1.30

VPS vandaag met 3-0 gewonnen van een concurrent en staat ten opzichte van PSKemi 11 punten voor.

0
0
0 likes
Nog een extra seizoensbet gemaakt:

1. premier league : Hull City degraderen @1.67
- Hull City zie ik aankomend seizoen zeker bij de laatste 3 eindigen. Het team is nog lang niet compleet en bestaat pas uit 13 fitte spelers en er is al veel onrust binnen de club. De trainer nu al zwaar ontevreden over de gang van zaken.

2. bundesliga Duitsland : Dortmund winnaar zonder Bayern Munchen @1.50
- Dortmund een heel goed team en ik denk dat zij dit jaar hoge ogen gaan gooien.

3. La Liga Spanje : Atletico Madrid winnaar zonder Barca en Real @1.25
- Lijkt me duidelijk. Traditionele top 3. Ik zie Atletico gewoon weer mee doen voor het kampioenschap.

4. Greek Super League : Olympiakos winnaar @1.45

5. Eredivisie : psv kampioen zonder ajax @1.15
- Als aanvulling op combi. Lijkt me verder logisch. Zat nog te twijfelenom zo een odd wel te spelen, maar toch gewoon gedaan als aanvulling.

6. Italie : Juventus kampioen @1.50
- Gewoon weer de favoriet en een heel goed team.

7 Finse League : VPS boven PSKempi @1.30
- Zie reactie 0570

Totale odd van 10.18 x €10 maakt 101.82 (geen spectaculaire bet, maar voor een 10tje wel goed haalbaar)
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal