Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Champions League 2015-2016

dinsdag 21 juli 20u45
» Soccer » Europe » Champions League » Crusaders (Nir) - Skenderbeu (Alb) 1@3.10 bwin, 1X@1.57 Tipico/1.55 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/champions-league/crusaders-skenderbeu-korca-2PCZVhs8/#1X2;2
De Albanezen wonnen de heenwedstrijd al met 4-1, dus moeten ze niet winnen van de Noord-Ieren
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 20-07-2015 21:49 Voetbal
in 20-07-2015 21:49 Voetbal
206 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
boempatat:
dinsdag 21 juli 20u45
» Soccer » Europe » Champions League » Crusaders (Nir) - Skenderbeu (Alb) 1@3.10 bwin, 1X@1.57 Tipico/1.55 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/champions-league/crusaders-skenderbeu-korca-2PCZVhs8/#1X2;2
De Albanezen wonnen de heenwedstrijd al met 4-1, dus moeten ze niet winnen van de Noord-Ieren


Niemand meegespeeld?Albaneze fixers ,van 1-2 naar 3-2 in extra time. :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik zal ook eens meespelen
0 Vind ik leuk's
boempatat:
boempatat:
dinsdag 21 juli 20u45
» Soccer » Europe » Champions League » Crusaders (Nir) - Skenderbeu (Alb) 1@3.10 bwin, 1X@1.57 Tipico/1.55 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/champions-league/crusaders-skenderbeu-korca-2PCZVhs8/#1X2;2
De Albanezen wonnen de heenwedstrijd al met 4-1, dus moeten ze niet winnen van de Noord-Ieren


Niemand meegespeeld?Albaneze fixers ,van 1-2 naar 3-2 in extra time. :p


Mooi voor jou, maar mijn combi ging onderuit door deze. Had under 1.5 voor Crusaders..
0 Vind ik leuk's
20:00 Panathinaikos (Gre) - Club Brugge (Bel)
Ik denk dat er kaarten gaan vallen:
Preud'homme in een interview met sporza: Wat is het tactische plan voor dinsdagavond? Club probeert altijd op een voetballende manier tot oplossingen te komen, maar we moeten ons ook iets strijdbaarder durven op te stellen als het nodig is. We moeten tot het toelaatbare in staat zijn om een overwinning binnen te halen , zegt Preud'homme, die duidelijk een scherper team verwacht.
Zo waren ze te mak in de duels vrijdag in de verloren competitie wedstrijd tegen STVV.

Plus het feit dat de russische scheids Bezborodov, royaal kaarten trekt:http://nl.soccerway.com/referees/vladislav-bezborodov/45665/
Het enigste probleem :kaarten heb ik enkel nog maar bij Marathonbet gezien.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Boempie net die gele kaarten aangevraagd bij unibet en betsson hopen dat ze hem snel plaatsen..

Fenerbahce shaktar donetsk meer dan 4.5 gele kaarten lijkt me ook een goede. Scheidsrechter is een portugees die heel veel en snel kaarten trekt en staat veel spanning op deze wedstrijd voor fenerbahce
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Boempie net die gele kaarten aangevraagd bij unibet en betsson hopen dat ze hem snel plaatsen..

Fenerbahce shaktar donetsk meer dan 4.5 gele kaarten lijkt me ook een goede. Scheidsrechter is een portugees die heel veel en snel kaarten trekt en staat veel spanning op deze wedstrijd voor fenerbahce


De kaarten-bets staan online bij Unibet en Napoleon Games voor Pana-Club Brugge. De line staat wel op 3.5. De over is slechts 1.55 maar ik ga m toch spelen.
0 Vind ik leuk's
CSKA Moskou - Sparta Praag Both Teams To Score : Yes @2,16
Milsami - Skenderbeu Both Teams To Score : Yes @2,12[/groen]
Maccabi Tel Aviv - Viktoria Plzen Over 2,5 @2,00
[rood]Panathinaikos - Club Brugge X2 @1,59
Videoton - Bate Borisov Under 2,5 @1,47
0 Vind ik leuk's
nog ff 2 picks voor vanavond

rapid wien - ajax

u 2,5 goals

en Under 1 1st helft

Aanval van ajax is niet al te sterk fischer en sano op de bank, verwacht dat Ajax rustig begint zoals ze altijd doen dus 0-0 1e helft zou geen verassing zijn.

0 Vind ik leuk's
Rapid under 1.5 voor 1.73, marathonbet.

Verdediging van Ajax staat in de voorbereiding prima en verwacht ook dat ze het vanavond max 1 goal incasseren.

0 Vind ik leuk's
aapieh:
Rapid under 1.5 voor 1.73, marathonbet.

Verdediging van Ajax staat in de voorbereiding prima en verwacht ook dat ze het vanavond max 1 goal incasseren.



Kwam Ajax uit een ander land dan Nederland dan had je hiermee gewonnen... Eredivisieclubs in de Champions League... Tis om te huilen :(

Misschien maar goed dat de kampioen van Nederland in 2018 niet meer in de groepsfase van de Champions League terecht komt. We gaan alleen maar af, laten we ons op de eigen competitie en de europa league richten! Hoe sneu dat ook mag zijn.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.