Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Champions League 2015-2016

dinsdag 21 juli 20u45
» Soccer » Europe » Champions League » Crusaders (Nir) - Skenderbeu (Alb) 1@3.10 bwin, 1X@1.57 Tipico/1.55 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/champions-league/crusaders-skenderbeu-korca-2PCZVhs8/#1X2;2
De Albanezen wonnen de heenwedstrijd al met 4-1, dus moeten ze niet winnen van de Noord-Ieren
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 20-07-2015 21:49 Voetbal
in 20-07-2015 21:49 Voetbal
206 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Erg zonde inderdaad. Kon me in de rust niet voorstellen dat ik deze bet nog zou verliezen, totdat de bal 2 minuten later toch in 't netje lag. :-(
0 Vind ik leuk's
Ik zie Ajax het thuis wel afmaken hoor
0 Vind ik leuk's
Monaco - Young Boys

Dit is de laatste officiele wedstrijd voor Monaco voor dat het dit weekend haar eerste wedstrijd speelt in de Ligue 1.
Monaco wist de eerste wedstijd al met 3-1 in Bern te winnen en is dus eigenlijk zo goed als zeker al door naar de volgende ronde.
Toch zullen ze met het oog op de start van de nieuwe competitie deze wedstrijd niet zomaar laten lopen denk ik.
Dan over Young Boys voor het seizoen begon in Zwitserland waren er hoge verwachtingen van de ploeg uit Bern met Suljemani en Benito gaf het aardig wat geld uit. Echter maakt de ploeg nog geen goede indruk in competitie, met als resultaat drie keer een gelijkspel.
Hier komt bij dat de belangrijkste aanvallers van Young Boys vanavond niet mee doen Hoarou (Topscorer van vorig seizoen) en Genrdt zijn beide nog gebleseerd.

Monaco -1 @ 1.69 Sbobet lijkt me daarom een mooie bet
Ik speel hem wel low stake omdat Monaco al geplaatst is!
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
brentinho:
Ik zie Ajax het thuis wel afmaken hoor


0-2 achter, dit komt echt niet meer goed LOL
0 Vind ik leuk's
tinusz:
Monaco - Young Boys

Dit is de laatste officiele wedstrijd voor Monaco voor dat het dit weekend haar eerste wedstrijd speelt in de Ligue 1.
Monaco wist de eerste wedstijd al met 3-1 in Bern te winnen en is dus eigenlijk zo goed als zeker al door naar de volgende ronde.
Toch zullen ze met het oog op de start van de nieuwe competitie deze wedstrijd niet zomaar laten lopen denk ik.
Dan over Young Boys voor het seizoen begon in Zwitserland waren er hoge verwachtingen van de ploeg uit Bern met Suljemani en Benito gaf het aardig wat geld uit. Echter maakt de ploeg nog geen goede indruk in competitie, met als resultaat drie keer een gelijkspel.
Hier komt bij dat de belangrijkste aanvallers van Young Boys vanavond niet mee doen Hoarou (Topscorer van vorig seizoen) en Genrdt zijn beide nog gebleseerd.

Monaco -1 @ 1.69 Sbobet lijkt me daarom een mooie bet
Ik speel hem wel low stake omdat Monaco al geplaatst is!


Het duurde even voordat de goals vielen maar dan heb je ook wat! 4-0 FT
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Voor de leuk even favorietencombotje gemaakt. Volgende clubs halen volgende ronde in Champions league/Europa league:
Barcelona, Real Madrid, Manchester City, Manchester United, Bayern Munchen, Valencia, Chelsea, Villareal, Fenerbache, Borrusia Dortmund, Atletico Madrid, Liverpool. @3.36
0 Vind ik leuk's
waar heb je die geplaatst jeweetzellef?
0 Vind ik leuk's
unibet. Uw reactie in dit topic moet minimaal 20 tekens bevatten.
0 Vind ik leuk's
hmm klinkt opzich wel als een goed idee, duurt alleen tijd voor geld dan krijgt:p
0 Vind ik leuk's
Ja klopt. Ik vind het toch wel altijd leuke bets. En ik vind ze aan de ene kant ook wel fijn, omdat het over 6 wedstrijden gaat en de random pech/geluksfactor minder invloed heeft. Ik denk ook dat ik een deze dagen misschien ook wat beter ga kijken naar misschien wat mooie outsiders.

Tips zijn welkom !!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.