Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Champions League 2015-2016

dinsdag 21 juli 20u45
» Soccer » Europe » Champions League » Crusaders (Nir) - Skenderbeu (Alb) 1@3.10 bwin, 1X@1.57 Tipico/1.55 UB/NG
http://www.oddsportal.com/soccer/europe/champions-league/crusaders-skenderbeu-korca-2PCZVhs8/#1X2;2
De Albanezen wonnen de heenwedstrijd al met 4-1, dus moeten ze niet winnen van de Noord-Ieren
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 20-07-2015 21:49 Voetbal
in 20-07-2015 21:49 Voetbal
206 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat zijn de best voor vnvnd jongens? Enkel onderbouwde tips!

Ik denk eraan Man u te spelen en Man City, allebei als single!
Man u niet super in form, maar PSV is toch een niveau lager gegrepen.
Man City de ploeg in vorm in de premier league, en gezien de povere vorm en resultaten van Juventus in de liga A.
0 Vind ik leuk's
Thnx maar die heb ik allemaal al gelezen. Ik ben vooral benieuwd naar de bets/pro's en contra's van jullie!
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor een Enhanced Multiple vanavond. Manchester United en Manchester City (geen combi maar enhanced multiple dus) voor 4.50 @ Unibet
0 Vind ik leuk's
Ik speel Juve +1 @ 1,60 (asain handicap) vanavond. Geloof er niet in dat City gaat winnen. Ook al gaat het slecht met Juve, die ploeg kan als een van de beste ergens een gelijkspelletje wegkapen. Aan Man City de taak de muur te slechten, zonder Aguero. Mocht City met 1 goal verschil is het een refund. Bij 2 of meer goals verschil winnen is de bet lost.
0 Vind ik leuk's
Dus er is meer brood te vinden in een uitoverwinning van Man u op psv?
0 Vind ik leuk's
Gent all the way!!!!!!
0 Vind ik leuk's
Ik speel vanavond Chelsea en Arsenal in een combo @ 2.
0 Vind ik leuk's
hollandia:
Gent all the way!!!!!!

Dan zullen ze alleszins een tandje of 3 hoger mogen spelen dan in de Belgische competitie momenteel.
0 Vind ik leuk's
Dynamo Kiev - FC Porto / Kiev DNB @ 2.10 (Unibet)

Dynamo Kiev is goed in vorm, nauwelijks veranderingen t.o.v. vorig seizoen qua spelersmateriaal en won 6 van de 7 wedstrijden in de competitie tot dusver en zijn dus ook al enkele weken eerder aan het seizoen begonnen dan Porto. Porto daarentegen heeft heel wat spelers laten gaan en nieuwe spelers aangetrokken. Daar komt bij dat ze aankomende zondag tegen Benfica spelen in de competitie, waar toch iets meer van verlangd wordt lijkt het.


0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.