Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: 888 Combi Challenge 2016


Beste leden,


We hebben in samenwerking met 888 sport een nieuwe game bedacht: de Combi Challenge.


Super gaaf natuurlijk, maar hoe werkt het?


Bij de Combi Challenge stel je een combi-bet samen, bestaande uit tips die je speelt in onze reguliere tipcompetitie. Je kunt hiervoor maximaal 10 tips gebruiken.


Als je combi goed is, wordt deze meegenomen in het klassement. De combi met de hoogste odd wint.


Spelregels


- Je kunt alleen een combi plaatsen, bestaande uit je eigen - nog niet gespeelde - tips.

- Je kunt maximaal 1 combi tegelijkertijd spelen.

- Je combi telt in zijn geheel niet mee voor je wedstatistieken in de tipcompetitie, je losse weddenschappen tellen wél mee voor de tipcompetitie.

- Elke combi krijgt een fictieve inzet van 10 euro, deze kun je niet wijzigen.

- 888 sport is momenteel helaas niet toegankelijk voor Belgische spelers. Belgen zijn daarom voorlopig uitgesloten van deelname.


Wat kun je winnen?


Weekprijs: een €25,- free bet van 888 sport.

Maandprijs: een €75,- free bet van 888 sport.

Jaarprijs 2016: een gesigneerd shirt van Robben, De Bruyne, Messi, Zlatan of Ronaldo.


Mocht het voorkomen dat er meerdere leden bovenaan komen te staan in de ranking dan zullen we loten om tot een winnaar te komen.


Good luck!


Heb je vragen? Stel ze gerust in dit topic!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 1-02-2016 15:29 Acties en spellen
in 1-02-2016 15:29 Acties en spellen
143 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Link werkt niet bij mij, zowel in Firefox en in Chrome. Verder lijkt me het een leuk concept, ben benieuwd (y)
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 1 Feb 2016 om 15:36
dennicism:
Link werkt niet bij mij, zowel in Firefox en in Chrome. Verder lijkt me het een leuk concept, ben benieuwd (y)


Probeer nog eens? :-)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
dennicism:
Link werkt niet bij mij, zowel in Firefox en in Chrome. Verder lijkt me het een leuk concept, ben benieuwd (y)


Probeer nog eens? :-)


Werkend :d, maar dan snap ik het niet helemaal haha.

Krijg dit scherm: https://gyazo.com/15943160783523619059dd4aad328b83 - De optie om de combi te maken, gaat dit via wedtips plaatsen pagina zelf of te vinden op deze pagina? Eerst losse tips plaatsen en dan hieruit kiezen dus?
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 1 Feb 2016 om 15:49
dennicism:
denise92:
dennicism:
Link werkt niet bij mij, zowel in Firefox en in Chrome. Verder lijkt me het een leuk concept, ben benieuwd (y)


Probeer nog eens? :-)


Werkend :d, maar dan snap ik het niet helemaal haha.

Krijg dit scherm: https://gyazo.com/15943160783523619059dd4aad328b83 - De optie om de combi te maken, gaat dit via wedtips plaatsen pagina zelf of te vinden op deze pagina? Eerst losse tips plaatsen en dan hieruit kiezen dus?


We zullen nog even een extra 'plaats combi' knop toevoegen :-) Thanks.

Knop is nu te vinden naast 'plaats tip' (rechtsboven, naast je profiel).
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
dennicism:
denise92:
dennicism:
Link werkt niet bij mij, zowel in Firefox en in Chrome. Verder lijkt me het een leuk concept, ben benieuwd (y)


Probeer nog eens? :-)


Werkend :d, maar dan snap ik het niet helemaal haha.

Krijg dit scherm: https://gyazo.com/15943160783523619059dd4aad328b83 - De optie om de combi te maken, gaat dit via wedtips plaatsen pagina zelf of te vinden op deze pagina? Eerst losse tips plaatsen en dan hieruit kiezen dus?


We zullen nog even een extra 'plaats combi' knop toevoegen :-) Thanks.

Knop is nu te vinden naast 'plaats tip' (rechtsboven, naast je profiel).


Zag hem, super :)
0 Vind ik leuk's
Prachtige prijzen zeg :) Erg leuke challenge als je het mij vraagt!
0 Vind ik leuk's
Kun je ook meespelen voor de hoofdprijs als je geen 888 member bent?

Nevermind, nee, je moet een 888 gebruikersnaam in voeren.
0 Vind ik leuk's
Hoogste odd moet misschien iets aan veranderd worden? :P https://gyazo.com/1047931fb48d264ae3c563b098672d8f
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 2 Feb 2016 om 08:02

hagele:
Kun je ook meespelen voor de hoofdprijs als je geen 888 member bent?

Nevermind, nee, je moet een 888 gebruikersnaam in voeren.


Nee, maar je kunt gewoon een gratis account aanmaken. Om alle rompslomp met gebruikersnamen te voorkomen, vragen we jullie vooraf je gebruikersnaam op te geven.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 2 Feb 2016 om 08:07
dennicism:
Hoogste odd moet misschien iets aan veranderd worden? :P https://gyazo.com/1047931fb48d264ae3c563b098672d8f


Het gaat bij de combi challenge om het rijtje links daarvan, de odd waartegen jij de combi hebt afgesloten.

Speciaal voor alle combi-enthousiastelingen hebben we een extra rijtje toegevoegd met de hoogste actuele odd. Mocht dat 888 sport zijn - en mocht je een nieuwe klant zijn bij hun - dan kun je de odds van jouw eerste bet verdrievoudigen.

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.