Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet90 €5 gratis weddenschap (exclusief t/m zondag)

Hoi! We hebben in samenwerking met Bet90 (7,4 op basis van 45 ervaringen) een kortstondige exclusieve actie op weten te tuigen waarmee nieuwe klanten van Bet90 een gratis weddenschap van €5 kunnen ontvangen. Hieronder de details.


Direct naar de actiepagina bij Bet90? Klik hier om naar de Bet90 actiepagina te gaan


Voor wie is deze exclusieve actie?

Voor alle bezoekers van voetbalwedden.net maar helaas niet voor onze Belgische bezoekers. Deze actie is alleen voor mensen die nog geen account bij Bet90 hebben.


De kleine lettertjes in het kort (lees de volledige actievoorwaarden op de actiepagina van Bet90)

  1. Geldig tot 21 februari 2021
  2. Gebruik de bonuscode AO5FREE tijdens registratie
  3. De gratis weddenschap van €5 word na bevestiging van je account direct aan je account toegevoegd
  4. De gratis weddenschap is te gebruiken voor odds > 1,01
  5. De gratis weddenschap moet binnen 14 dagen worden gebruikt.
  6. Alle winsten die met de gratis weddenschap worden behaald kunnen worden uitbetaald.
  7. Je kan maximaal €50 winnen met de gratis weddenschap. Odds hoger dan 11,00 zijn dus niet handig.
  8. De gratis weddenschap is niet te verdelen (in bijvoorbeeld 2 weddenschappen van 2,50)
  9. Om eventuele winsten uit de gratis weddenschap te kunnen uitbetalen moet je minimaal €10 hebben gestort en deze 1x rondspelen)


Vragen? Stel ze gerust in dit topic, ik probeer ze dan zo snel als mogelijk te beantwoorden.


Julia 😄

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 16-02-2021 15:50 Acties en spellen
in 16-02-2021 15:50 Acties en spellen
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik heb al een account bij Bet90, deze actie is alleen voor nieuwe klanten?

0 Vind ik leuk's

@twodanilo ja, zoals ook al in de openingspost staat. Het is niet anders, sorry.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.