Betway verloting: ontvang 30 euro bij aanmelding
Wil jij gratis wedden op bijvoorbeeld de finale van het WK voetbal of een andere sportwedstrijd? Vandaag hebben wij een leuke actie met Betway kunnen afsluiten waarbij we onder de eerste 20 aanmeldingen 5 gebruikers gelukkig kunnen maken met 30 euro gratis wedtegoed.
Naast de kans op 30 euro krijg je bij Betway (alleen bij je eerste weddenschap) een kopie van je inzet als freebet terug (met een maximum van 20 euro).
Wat moet je doen:
1. Maak een gratis account aan bij Betway
2. Stort 20 euro op je account
3. Laat je gebruikersnaam in dit topic achter
4. Bij het achterlaten van je gebruikersnaam heb je je gekwalificeerd
Wanneer er 20 Betway gebruikersnamen in dit topic staan zullen wij de actie stoppen en verloten we de 5 x 30 euro onder alle deelnemers. Mocht de gebruikersnaam (van een winnaar) niet bij Betway bekend zijn dan zal de prijs van deze winnaar door een nieuwe winnaar worden overgenomen.
Betway is een vrij nieuwe bookmaker die momenteel bezig is om haar volledige website in het Nederlands te vertalen. Wij zijn in ieder geval tevreden over deze bookmaker. Jullie?
Natuurlijk mag je je positieve en/of minder positieve ervaringen ook in dit topic kwijt!
Mario
Actie is aangepast: 20 gebruikersnamen i.p.v. 30 gebruikersnamen
Naast de kans op 30 euro krijg je bij Betway (alleen bij je eerste weddenschap) een kopie van je inzet als freebet terug (met een maximum van 20 euro).
Wat moet je doen:
1. Maak een gratis account aan bij Betway
2. Stort 20 euro op je account
3. Laat je gebruikersnaam in dit topic achter
4. Bij het achterlaten van je gebruikersnaam heb je je gekwalificeerd
Wanneer er 20 Betway gebruikersnamen in dit topic staan zullen wij de actie stoppen en verloten we de 5 x 30 euro onder alle deelnemers. Mocht de gebruikersnaam (van een winnaar) niet bij Betway bekend zijn dan zal de prijs van deze winnaar door een nieuwe winnaar worden overgenomen.
Betway is een vrij nieuwe bookmaker die momenteel bezig is om haar volledige website in het Nederlands te vertalen. Wij zijn in ieder geval tevreden over deze bookmaker. Jullie?
Natuurlijk mag je je positieve en/of minder positieve ervaringen ook in dit topic kwijt!
Mario
Actie is aangepast: 20 gebruikersnamen i.p.v. 30 gebruikersnamen
in 8-07-2010 11:25 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Mooi weer een tegekke actie crew ik doe direct mee mijn gebruikersnaam is daar voetbalpiraat. Ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met Betway gehad.
Gebruikersnaam: voetbalpiraat
Gebruikersnaam: voetbalpiraat
Unibet
Jo,
GEBRUIKERSNAAM: fc-wydad , eindelijk ben ik ergens op tijd bij :P
GEBRUIKERSNAAM: fc-wydad , eindelijk ben ik ergens op tijd bij :P
Forza Inter
Owja, mijn gebruikersnaam is: vwnet maar ik doe NIET mee met de verloting ;-)
Hakuna Matatttta.
[quote]Owja, mijn gebruikersnaam is: vwnet maar ik doe NIET mee met de verloting ;-)
Nee gelukkig maar ik vind dat crew leden niet mee mogen doen met verlotingen en prijsvragen.
Nee gelukkig maar ik vind dat crew leden niet mee mogen doen met verlotingen en prijsvragen.
Unibet
[quote]Nee gelukkig maar ik vind dat crew leden niet mee mogen doen met verlotingen en prijsvragen.
En gelijk heb je!
En gelijk heb je!
Hakuna Matatttta.
wanneer wordt dit geregeld? Aangezien er staat: Wil jij gratis wedden op bijvoorbeeld de finale van het WK voetbal of een andere sportwedstrijd: de finale is al zondag!
Forza Inter
[quote]wanneer wordt dit geregeld? Aangezien er staat: Wil jij gratis wedden op bijvoorbeeld de finale van het WK voetbal of een andere sportwedstrijd: de finale is al zondag!
De actie bij Betway is dat je tot 20 euro (je eerste weddenschap) gratis kunt krijgen. Je krijgt een gratis freebet voor de waarde van je allereerste weddenschap. Verder gaan we de prijzen verloten indien we 30 gebruikersnamen hebben voor Betway. Deze gebruikersnamen moeten in dit topic geplaatst worden.
De actie bij Betway is dat je tot 20 euro (je eerste weddenschap) gratis kunt krijgen. Je krijgt een gratis freebet voor de waarde van je allereerste weddenschap. Verder gaan we de prijzen verloten indien we 30 gebruikersnamen hebben voor Betway. Deze gebruikersnamen moeten in dit topic geplaatst worden.
Hakuna Matatttta.