Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

bwin 150 euro

hallo
Deze actie lijkt me te mooi om waar te zijn eigenlijk, kunnen jullie ergens een addertje onder het gras vinden? voetbalkrant.com/gratis-wedden-bwin
Okan
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 0kan91
Country flag0kan91 in 12-11-2011 21:41 Acties en spellen
in 12-11-2011 21:41 Acties en spellen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ja idd.....
maak een nieuw account aan......
net alsof je 2 accounts mag hebben bij bwin......anders hadden ze moeten zeggen...maak een account aan bij bwin
0 Vind ik leuk's
Hoi Okan,
Voetbalkrant.com is een Belgische website, dus ik neem aan dat je wel Belg moet zijn om aan deze actie deel te kunnen nemen. Ik zie verder geen 'kleine lettertjes' staan, dus deze aanbieding lijkt inderdaad te mooi om te laten lopen! :)
Voorheen bood voetbalwedden.net een soortgelijke actie aan. Daar heb ik toen, zonder problemen, gebruik van kunnen maken. Wellicht zou je nog een e-mail kunnen sturen naar voetbalkrant.com voetbalkrant.com/nl/website/contact, om voor de zekerheid te checken of er echt geen addertje onder het gras zit.
Deze actie is zoals jackbauer al zegt wel alleen voor nieuwe leden!
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Het is een aktie van vorig jaar er staat namelijk onderaan de pagina : De winnaars worden door Bwin na afloop van de Champions League finale 2010/2011 gekozen uit alle deelnemers. Aangezien wij een seizoen verder zijn en verwarring willen voorkomen zal ik een slotje op dit topic zetten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
Het is een aktie van vorig jaar er staat namelijk onderaan de pagina : De winnaars worden door Bwin na afloop van de Champions League finale 2010/2011 gekozen uit alle deelnemers. Aangezien wij een seizoen verder zijn zal ik een slotje op dit topic zetten.

Scherp! ;)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.