Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Champions League Finale prijsvraag - maak kans op een Paysafekaart twv €50!

Na het afhaken van de topclubs in de Super League, werd de weg naar de finale van de Champions League vervolgd. De finale van 2021 gaat tussen Manchester City en Chelsea. Voor Manchester City is het de eerste keer in haar historie dat zij in de finale staan van de Champions League. Chelsea daarentegen wist in 2012 de Champions league te winnen door Bayern München te verslaan. Ga jij deze clash kijken? Doe mee aan onze prijsvraag!


De winnaar is bekend!! Er zijn in totaal maar 4 corners genomen in de gehele wedstrijd en het enige doelpunt is gemaakt door Haveltz. Niemand had dit goed, maar 2 leden zaten het dichtst bij het juiste aantal corners. Lees in de laatste reactie van Support wie er gewonnen heeft 😀!


Wat moet je doen?

Zet vóór komende zaterdag (29 mei) 20:59 uur in een reactie wie de eerste goal maakt en hoeveel corners er in totaal genomen worden (inclusief eventuele verlenging). Als je denkt dat er niet gescoord gaat worden en dat het dus gaat afhangen van de penalty's, dan kun je in je reactie een streepje (-) zetten.

 

Voorbeeld antwoord: De Bruyne, 12 corners

Voorbeeld antwoord als je denkt dat er niet gescoord gaat worden: - , 10 corners

 

Wie mag er meedoen?

Deze prijsvraag is voor alle leden van Voetbalwedden.net. Zorg wel dat je een afbeelding aan je profiel gekoppeld hebt. 

 

Wat kan je winnen?

Onder alle deelnemers die de uitkomst goed hebben voorspeld, verloten we een Paysafekaart ter waarde van €50 . Mocht niemand het juiste antwoord voorspeld hebben, dan kiezen we de deelnemer die als eerste het dichtst bij de juiste hoeveelheid corners zit. Daarna kijken we naar degene die als eerste heeft gescoord. 

 

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk zaterdag 29 mei 20:59 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 29 mei 20.59 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

 

Succes allemaal!

Groeten Julia


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 27-05-2021 08:59 Acties en spellen
in 27-05-2021 08:59 Acties en spellen
75 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gündogan, 9 corners :)

0 Vind ik leuk's

Foden, 10 corners

0 Vind ik leuk's

Ziyech, 14 corners

0 Vind ik leuk's

De Bruyne, 11

0 Vind ik leuk's

Kevin de Bruyne, 10 corners


0 Vind ik leuk's

Ruben Dias, 10 corners

0 Vind ik leuk's

mahrez 12 corners

0 Vind ik leuk's

Werner, 11 corners

0 Vind ik leuk's

Kevin De Bruyne, 13 corners

0 Vind ik leuk's

Geen, 13 corners.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.