Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

CL - winactie (Atlético Madrid - Club Brugge) voorspel & win €75!

Champions League winactie - (Atlético Madrid - Club Brugge)

(Actie alleen geldig voor Belgen)



Club Brugge staat woensdag 3 oktober in het Estadio Wanda Metropolitano tegenover Atlético Madrid. Het is wel duidelijk dat Blauw-Zwart het moeilijk gaat krijgen in deze uitwedstrijd. Is er een reële kans dat de underdog stand weet te houden? Laat jouw voorspelling achter op deze prijsvraag en maak kans op ?‚?75 gratis speelgeld!

?

Raad de rust- en eindstand van deze match en maak kans op ?‚?75 speelgeld bij MeridianBet!

?

?

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

?

  1. Registreer je bij MeridianBet en maak gebruik van de exclusieve welkomstbonus (ontvang twee keer ?‚?5 gratis speelgeld!)
  2. Plaats voor woensdag 3 oktober 20:59 jouw voorspelling in dit topic.

?

De winnaar wordt donderdag 4 oktober 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

?

Veel succes!

?

Voorwaarden:

?

  • Let op! Je hebt een geldig MeridianBet account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Pak dan eerst die exclusieve welkomstbonus (ontvang twee keer ?‚?5 gratis speelgeld!)
  • Degene die de juiste rust- en eindstand weet te voorspellen, wint een ?‚?75 free bet bij MeridianBet. Mochten er meerdere winnaars zijn, dan zal er worden geloot.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot woensdag 3 oktober 20:59
  • Actie is alleen geldig voor Belgen

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 2-10-2018 14:15 Acties en spellen
in 2-10-2018 14:15 Acties en spellen
32 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

1-0 3-0

0 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

1-0

2-0

Bericht gewijzigd door stijnbraams op di 2 okt. 2018, 15:52
0 Vind ik leuk's

2-0/4-0

0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.