Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

CL-winactie - Voorspel Ajax - AEK Athene & win €50!

CL-winactie - Voorspel Ajax - AEK Athene & win een ?50 free bet bij Betfirst!


 

Vanavond (19 september) staat Ajax in eigen huis tegenover de Griekse landskampioen AEK Athene. De Amsterdammers beginnen vol goede moed aan hun Champions League toernooi en dankzij de gunstige loting maakt Ajax zeker kans om punten te pakken in de groepsfase. Hoe denk jij dat deze match zal verlopen?

 

Prijsvraag: Raad de eindstand van deze wedstrijd en in welke minuut het eerste doelpunt valt en maak kans op ?50 speelgeld bij Betfirst!

 

Let op: Om mee te kunnen doen heb je een geldig Betfirst account nodig. Ben je nog geen klant van Betfirst? Dan heb je extra geluk: jij kunt namelijk gebruik maken van de 100% welkomstbonus tot ?200!

 

 

Hoe doe je mee?

 

Plaats voor woensdag 19 september 18:54 jouw voorspelling in dit topic. Voorspel de eindstand en de minuut waarin het eerste doelpunt zal vallen.

 

Bijvoorbeeld:

 

  • Eindstand: 1-1
  • Minuut eerste doelpunt: 23e minuut


De winnaar wordt donderdag 20 september 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 


Veel succes!

 

 

Degene die de prijsvraag goed heeft geraden wint ?50 speelgeld bij Betfirst. De kans is klein, maar mochten er meerdere winnaars zijn, dan zal er worden geloot.

 

Voorwaarden:

 

  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Pak dan eerst die 100% welkomstbonus tot ?200!
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot woensdag 19 september 18:54
  • Actie is geldig voor Belgen en Nederlanders
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 18-09-2018 14:14 Acties en spellen
in 18-09-2018 14:14 Acties en spellen
85 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

2-0 17e min

0 Vind ik leuk's

3-0 13e minuut

0 Vind ik leuk's

3-0


24eminuut

0 Vind ik leuk's

Eindstand: 2-0

Minuut eerste doelpunt: 11e minuut

0 Vind ik leuk's

Eindstand 3-0

Minuut 13

0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof

Eindstand 3-1


Minuut 18

0 Vind ik leuk's

Eindstand: 2-1


Minuut eerste doelpunt: 66e minuut

0 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.