Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Coach van het Jaar subleague 19/20 (€500+ prijzenpot!)

Coach van het Jaar subleague 19/20

Word jij de Coach van het Jaar van Voetbalwedden.net? Laat jouw Eredivisie skills zien in onze CVHJ subleague en win mooie prijzen!


Wat moet je doen?

Coach van het jaar is een spel waarbij je een virtueel voetbalteam bestaande uit 11 basisspelers en 4 reserves samenstelt. Je totale selectie van 15 spelers mag maximaal €32 miljoen kosten. Je team komt alle 34 speelrondes in actie. Je krijgt een punt als een van je spelers scoort en een minpunt als een van je spelers een gele kaart krijgt. Elke ronde mag je 1 transfer doorvoeren.


Wat zijn de regels & puntentelling?

De complete spelregels van CVHJ vind je op deze pagina.


Is deelname gratis?

Je hebt een Coach van het Jaar account nodig; dit kost je eenmalig €4,95. Je kunt vervolgens aanmelden voor subleagues, waaronder de onze. Deelname aan onze subleague kost je niks extra's. 


Wat kan je winnen?

Naast de (periodie) prijzen die door CVHJ zelf worden aangeboden, dingen de leden van Voetbalwedden.net ook mee om een door ons gesponsorde prijzenpot + vier periode prijzen. Uiteraard doen alleen leden van Voetbalwedden mee om de prijzenpot.


Let erop dat je conform de CVHJ spelregels een slagzin op je CVHJ profiel moet hebben ingevuld om mee te dingen voor de prijzen. 


Prijzenpot

1e plek: VI-Travelbon t.w.v. €200

2e plek: JBL bluetooth speaker (xtreme) t.w.v. €149

3e plek: JBL bluetooth speaker (charge 3 stealth edition) t.w.v. €99


Periode prijzen

Periode 1: Bol.com waardebon t.w.v. €50

Periode 2: Bol.com waardebon t.w.v. €50

Periode 3: Bol.com waardebon t.w.v. €50

Periode 4: Bol.com waardebon t.w.v. €50


Hoe kan je je aanmelden?

Stap 1: Maak een CVHJ team aan via de volgende URL (dit kost je dus eenmalig €4,95): https://www.coachvanhetjaar.nl/

Stap 2: Ga vervolgens naar deze URL om de VW subleague te joinen: https://www.coachvanhetjaar.nl/subleagues/28912/VW_CVHJ_2019-2020

Stap 3: Vraag toestemming om deel te nemen aan de VW subleague door op de zwarte knop (zie screenshot) te klikken:




Stap 4: Belangrijk: drop vóór 2 augustus tot 19.30 jouw CVHJ gebruikersnaam (bestaat uit wat je bij 'mijn profiel' invult bij je 'voornaam en achternaam') + CVHJ teamnaam in dit topic (deze stap overslaan = niet meedoen voor onze prijzen)




Stap 5: Wij voegen je (handmatig) binnen 72 uur toe aan de subleague (staat je gebruikersnaam + teamnaam niet in het topic, dan voegen we je niet toe)

Stap 6: Eenmaal toegevoegd aan onze subleague, speel je mee om onze periode- en klassementprijzen!


Veel succes!


8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 24-07-2019 06:52 Acties en spellen
in 24-07-2019 06:52 Acties en spellen
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gebruikersnaam: Loek Freulich

Teamnaam: Lucky Loek

1 Vind ik leuk's

Teamnaam: LiamVB_

Gebruikersnaam: Liam van Baak

Bericht gewijzigd door gelijkspelletje21 op wo 24 jul. 2019, 14:28
1 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Voornaam : Rutger

Teamnaam : Goeie herder


Zal het is proberen in deze subleague na al die jaren!

1 Vind ik leuk's

Voornaam: Bommen

Achternaam: Berend

Teamnaam: Pride of the North


Zin in!

2 Vind ik leuk's

Voornaam : Sjoerd

Teamnaam : NF Utrecht

1 Vind ik leuk's

Voornaam= Robby

Teamnaam= FC Destiny

1 Vind ik leuk's
groen geel

Voornaam: Yonkoo

Achternaam: K.

Teamnaam: Balletje Breed '19 FC


Mooi georganiseerd. Succes mannen!

0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!

Teamnaam: FC Svennoe

Gebruikersnaam: Svenm

0 Vind ik leuk's

Gebruikersnaam: Bart de Kinkelaar

Teamnaam: SVLoil

Bericht gewijzigd door bartjuhh2016 op za 27 jul. 2019, 10:12
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.