Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

El Clasico Prijsvraag ism Bet90! Doe mee en win een freebet €100!

We hebben er bijna een half jaar op moeten wachten, maar zaterdag 10 april is het dan eindelijk zo ver; de tweede El Clasico van dit seizoen! Real heeft het thuisvoordeel, maar betekent dat ook dat ze gaan winnen? Ga jij sowieso kijken? Doe dan ook mee aan deze prijsvraag en win een mooie €100 freebet voor Bet90 (onze bookmaker van de maand)!


De winnaar is bekend! Check dit laatste bericht van @support om te zien wie de Bet90 freebet van €100 gewonnen heeft. Bedankt allemaal voor het mee doen! Houd dit forum én onze social media pagina's in de gaten, want er komen nog veel meer prijsvragen aan!


 Wat moet je doen?

Zet vóór zaterdag 10 april 2021 20:59 uur in een reactie hoeveel schoten er op het doel (beide doelen) gemaakt zullen worden en wie het eerste doelpunt maakt. 

 

Voorbeeld antwoord: 7 en Messi

Als je denkt dat het 0-0 blijft, kun je als antwoord '0' geven.


Voor het goede antwoord gebruiken we livescore.com

 

Wat kan je winnen?

Onder alle deelnemers die de uitkomst goed hebben voorspeld, verloten we een Bet90 freebet (gratis weddenschap) ter waarde van €100. Mocht niemand het juiste antwoord hebben voorspeld, dan kiezen we de deelnemer die als eerste het dichtste bij het juiste aantal schoten op het doel zit. 

 

Wie mogen er allemaal mee doen?

Bet90 accepteert helaas geen Belgische leden, dus is deze prijsvraag alleen voor de Nederlandse leden. Zorg er wel voor dat je een Bet90 account hebt en dat je een profielafbeelding aan je profiel hebt gekoppeld.  

 

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk vrijdag 10 april 20:59 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 10 april 20.59 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

 

Succes allemaal!

Groeten Julia

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 6-04-2021 15:59 Acties en spellen
in 6-04-2021 15:59 Acties en spellen
67 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

9 en Messi

1 Vind ik leuk's

10 en Asensio

0 Vind ik leuk's

7 en benzema

0 Vind ik leuk's

11 pedri

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

8 schoten en griezman

0 Vind ik leuk's

8 schoten & Benzema

0 Vind ik leuk's

8 Dembele

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.