Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Europa League Finale prijsvraag - win een Paysafekaart twv €50 met jouw voorspelling!

Villareal hoopt voor het eerst in de clubhistorie de Europa League te winnen. Dit moet gebeuren onder leiding van Mr. Europa League; Unai Emery. De Spanjaard wist al 3x de Europa League te winnen met Sevilla en hoopt nu hetzelfde te doen met Villarreal. Deze keer moet er gewonnen worden van Manchester United die wordt gezien als de absolute favoriet. De Manchesters wisten in het seizoen 2016-2017 voor het laatst de Europa League te winnen en dit was tevens de laatste prijs die werd gewonnen. Ga jij deze wedstrijd ook kijken? Doe dan mee aan onze prijsvraag en maak kans op een Paysafekaart ter waarde van €50 of één van de twee Bet90 freebets ter waarde van €25.


Het is 1-1 geworden (exclusief penalty's) tijdens deze spannende finale en er zijn dus in totaal 2 goals gevallen. De laatste goal is in de 55e minuut gevallen. De winnaar is bekend; check wie dit is in de laatste reactie van @support!


Wat moet je doen?

Zet vóór komende woensdag (26 mei) 20:59 uur in een reactie hoeveel goals er in totaal vallen (inclusief eventuele verlenging, exclusief penalty's na verlenging) en in welke minuut de laatste goal (inclusief eventuele verlenging, exclusief penalty's na verlenging) valt. Denk jij dat het 0-0 blijft totdat er penalty's genomen moeten worden? Dan kun je in jouw reactie '0 goals' zetten.

 

Voorbeelden antwoord:

3 goals, 80e minuut

0 goals


Wie mag er meedoen?

Deze prijsvraag is voor alle leden van Voetbalwedden.net. Zorg er wel voor dat je een afbeelding aan je profiel hebt toegevoegd.

 

Wat kun je winnen?

Onder alle deelnemers die de uitkomst goed hebben voorspeld, verloten we een Paysafekaart van €50. Mocht niemand het juiste antwoord voorspeld hebben, dan kiezen we de deelnemer die als eerste het dichtste bij de juiste minuut zit. Daarna kijken we naar de juiste hoeveel goals in de wedstrijd. Hiernaast verloten we 2 Bet90 freebets onder alle deelnemers!

 

 Tot wanneer kun je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk woensdag 26 mei 20:59 uur om je antwoord in een reactie onder dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 26 mei 20.59 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts één keer meedoen per account toegestaan. 

 

Succes allemaal!

Groeten Julia

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 23-05-2021 19:29 Acties en spellen
in 23-05-2021 19:29 Acties en spellen
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

2 goals, laatste goal valt in de 82e minuut

0 Vind ik leuk's

1 goal, 77e minuut

0 Vind ik leuk's

3 goals, minuut 72

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

4 goals 89e min

0 Vind ik leuk's

3 goals, 81e minuut

0 Vind ik leuk's

5 goals, 114e minuut

0 Vind ik leuk's

1 goal, 62 ste minuut

0 Vind ik leuk's

2 goals, 78e minuut.

0 Vind ik leuk's

1 goal, 9e minuut

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.