Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Exclusief: Bet90 bonussen voor de US Open!

Tennisliefhebbers opgelet!

  

Bet90 trakteert leden van Voetbalwedden op twee(!) exclusieve bonussen! Beide bonussen zijn tijdens het hele US Open hoofdtoernooi (tot en met 8 september 2019) geldig.

Kun je niet kiezen? Claim dan beide bonussen:

 

Bonus 1: ontvang elke week een ?20 free bet!

  1. Meld je aan* of log in bij Bet90 via deze link
  2. Claim de bonus via deze actiepagina
  3. Plaats elke week vier weddenschappen op de US Open en ontvang elke week een ?20 free bet!

 

Bonus 2: krijg je inzet terug (?50 free bet!)

  1. Meld je aan* of log in bij Bet90 via deze link
  2. Claim de bonus via deze actiepagina
  3. Plaats een weddenschap op een match van de US Open
  4. Krijg tot ?50 terug als jouw gekozen winnaar verliest, maar wel de eerste set van de match wint!

 

Bonus 2 is meerdere malen te gebruiken op verschillende US Open matches

 

Check de voorwaarden en meer informatie op de actiepagina's (stap 2 in het stappenplan).

 

*Nog geen account bij Bet90? Profiteer (eventueel) eerst van de welkomstbonus tot ?600!



1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 29-08-2019 06:56 Acties en spellen
in 29-08-2019 06:56 Acties en spellen
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Sorry maar wat is hier exclusief aan? Deze bonus is ook gewoon beschikbaar voor iedereen buiten VW om.

2 Vind ik leuk's
Op vr. 30 aug. 2019, 12:49 schreef skywalker88:

Sorry maar wat is hier exclusief aan? Deze bonus is ook gewoon beschikbaar voor iedereen buiten VW om.

We hebben deze bonus in samenwerking met Bet90 opgezet. Dus: gezamenlijk bedacht. Dat de bookmaker deze vervolgens ook aan het grote publiek toont (en niet alleen aan leden van VW), is natuurlijk volledig aan hen. Daardoor is de bonus misschien niet meer volledig exclusief, hoewel we hem dus wel speciaal voor VW hebben bedacht.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.