Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis EK Spel 2021 met een prijzenpot van €6000 + diverse extra subleagues

Hey topper! Het EK is in aantocht! Tijd voor een serieus en vernieuwend EK spel voor alle leden van voetbalwedden.net. Een grandioze prijzenpot van maar liefst €6000 (zes duizend euro). Daarnaast zijn er diverse subleagues opgezet met vele extra prijzen in verschillende klassementen. Deelname is zoals altijd gratis (in tegenstelling tot veel andere EK Pools. Oja, en je kan ook je eigen subleague aanmaken!

Speel het EK spel nu op: https://www.footballpredictiongame.net

Wachtwoord voor onze subleague (€450 extra prijzengeld): oranjegaatwinnen (wachtwoord is hoofdlettergevoelig)

Doel van het spel:

Verzamel tijdens het EK zoveel mogelijk punten met jouw voorspellingen. Voor iedere wedstrijd kan je (afhankelijk van de fase van het toernooi) een voorspelling opslaan. Naarmate het toernooi vordert kan je, tot maximaal 5 voorspellingen in de finale, voorspellingen opslaan.

Mogelijke typen voorspellingen:

Je kan de volgende type voorspellingen opslaan: 1x2, Over/Under 2.5, Half with most goals, Double chance en Both teams to score.

Hoeveel punten kan je per voorspelling ontvangen?

Dat staat duidelijk aangegeven bij iedere mogelijke uitkomst. Het aantal punten die je per uitkomst kan verdienen is gekoppeld aan de huidige odds. Dat betekend dat het aantal punten per voorspelling ook kan wijzigen naarmate de aanvangstijd van een wedstrijd (net als odds).

Wat kan je winnen: diverse klassementen & verloting!

Er is een algemeen klassement & een klassement per fase van het toernooi. Je kan dus ook gedurende het toernooi alsnog instappen, voor de trage mensen onder ons. Daarnaast houden we ná het EK een verloting. Voor iedere juiste voorspelling ontvang je een lot. Alle loten gaan in een grote bak en hier worden prijzen uit geloot.

Extra gesponsorde subleagues van geselecteerde partners

Naast de diverse klassementen zijn er partners die een eigen subleague hebben gekregen. Hier zijn extra prijzen mee te winnen. Mogelijk zijn hier extra voorwaarden aan verbonden, lees deze dus altijd goed door.

Eigen subleagues aanmaken

Een uniek EK spel. Niet eerder gezien. Dat maakt het ook leuk om jouw eigen subleague aan te maken om het spel te spelen tegen voor vrienden, familie, collega's, studentenvereniging of teamgenoten. Een subleague kan je verbergen of eventueel beveiligen met een wachtwoord.

Speel het EK spel nu op: https://www.footballpredictiongame.net

Vragen, opmerkingen of suggesties?

We denken een leuk spel te hebben ontwikkeld voor het komende EK maar we houden van feedback. Mocht je vragen hebben of gewoon willen zeggen dat je ook mee doet, laat het weten in de comments! Wij hebben er in ieder geval zin in!

Groetjes!

Julia

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 25-05-2021 19:09 Acties en spellen
in 25-05-2021 19:09 Acties en spellen
73 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

mooie actie 😎

1 Vind ik leuk's
rijk in het hart

Alweer een mooie actie, heb me aangemeld

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Altijd leuk weer, super. Tof opgezet ook trouwens!

0 Vind ik leuk's

Complimenten weer

Jullie zijn echt een meerwaarde voor de echte gokkers

S6 allemaal weer

1 Vind ik leuk's

Top altijd wel iets hier

Mooie promo hoop dat de Ogs prijzen winnnen 🤣

1 Vind ik leuk's

Top! Ik doe zeker weer mee!

1 Vind ik leuk's

Wat leuk! I'm in!

0 Vind ik leuk's

Waarom alles in het Engels niet iedereen verstaat dat en moet je ergens inloggen en moet dat dezelfde log in van vw zijn ?

0 Vind ik leuk's

Mats, je moet je email adres gebruiken,waarna je een code krijgt. Hiermee kun je inloggen en een wachtwoord instellen.

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.