Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

HalperNL

Deze site raakt mij bij langzamerhand wat in de vergetelheid, prachtig om 'm voorbij te zien komen in een video van mijn held; HalperNL.

Goed bezig VW deze man te sponsoren !

https://www.youtube.com/watch?v=tF0Xqfgm4ks&t=325s

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagTotoYoure in 13-02-2025 22:28 Acties en spellen
in 13-02-2025 22:28 Acties en spellen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Minuut 6;25 trouwens, mocht je geen idee hebben waar het over gaat

1 Vind ik leuk's

Het is goed om te zien dat Voetbalwedden.net nog steeds actief is. Het was hier vroeger erg levendig!

1 Vind ik leuk's

Groot fan van Halper NL en Voetbalwedden, mooi om deze samenwerking te zien.

2 Vind ik leuk's
Ik ben Harry

Deze site raakt mij bij langzamerhand wat in de vergetelheid, prachtig om 'm voorbij te zien komen in een video van mijn held; HalperNL.

Goed bezig VW deze man te sponsoren !

https://www.youtube.com/watch?v=tF0Xqfgm4ks&t=325s hier

Het is echt een interessante bundeling van krachten.

Bericht gewijzigd door presliR op do 6 mrt. 2025, 08:54
2 Vind ik leuk's

Ik ben ook fan van HalperNL, zijn aanpak is altijd indrukwekkend.

1 Vind ik leuk's

Ben inmiddels toch wat aan het afhaken. Hij slaat een beetje door met de commercie.

Reisgidsen, VW-sponsoring, donaties, premium membership, betaalde video's. Stuk minder interessant om te volgen nu t alleen maar om de euro's gaat.

0 Vind ik leuk's

Ah mooi toch, kon ook niet anders natuurlijk. Was juist jammer geweest als hij er niet een beetje van kon profiteren. Maar vind die reisgidsen wel beetje onzin idd.. heeft een samenwerking met zo'n slappe cursusverkoper lijkt het wel..

Ik wacht met spanning af tot hij weer in Pattaya te vinden is 😁

2 Vind ik leuk's

Ja die reisgids is lachwekkend.

Toen ie dat noemde had ik ook een prijs van 6,95 o.i.d verwacht. Maar meneer wil er € 60 euro voor( en later zelfs € 80), en zogenaamd is ie € 599 waard. Ja, ja!

Ook totaal tegenstrijdig met zijn filmpjes trouwens. Het mooiste vind ik juist de verhalen dat ie zit te klungelen met die dames. Dat ze geen Engels kunnen, dat ie ze de hele tijd dure drankjes koopt en dat ze ongesteld blijkt te zijn, dat ze niet naast m willen lopen op straat, dat ze hem gebruikte om haar ex jaloers te maken, dat soort dingen.

En nu heeft meneer een gids waarbij hij strategien deelt om de juiste vrouwen te ontmoeten en hoe je Thaise vrouwen begrijpt en succesvol date zonder misverstanden. Je vraagt je af of ie die gids zelf wel gelezen heeft.

Vind het een beetje minachting van z'n kijkers, zo van '' die dompies kopen het toch wel''.

En als ie morgen een date heeft wat niet helemaal lekker gaat? Gaat ie het dan delen, of maakt ie er een succesverhaal van omdat ie z'n gidsjes wil verkopen? Hij is wat geloofwaardigheid aan het verliezen vind ik.

Heb trouwens ook t idee dat ie bij elk filmpje tegenwoordig geforceerd een x aantal keer de termen ''roesfit'', ''lange termijnroes'' en ''korte termijnroes'' benoemd. Er zullen wel t-shirts komen met die teksten erop vermoed ik.

Begrijpelijk om wat geld te willen verdienen maar doe mij de oude Halper maar die zich richtte op leuke filmpjes maken.

Bericht gewijzigd door TotoYoure op wo 5 mrt. 2025, 10:48
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.