Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Halve finale CL (PSG - Man City) prijsvraag in samenwerking met Bet90. Win een freebet twv €100!

Het is tijd voor de halve finale van de Champions League! PSG en Manchester City hebben beiden nog nooit dit toernooi gewonnen. De Parijzenaren wisten vorig jaar de finale te bereiken, maar verloren die van Bayern München. De Citizens wisten nog nooit de finale te bereiken. Beide ploegen willen natuurlijk de finale halen! Kortom, spektakel gegarandeerd. Ga jij ook kijken? Doe dan ook mee aan onze laatste prijsvraag in samenwerking met Bet90!


Manchester City is er met de winst vandoor gegaan en de eerste goal is gevallen in de 15e minuut! Wie heeft deze prijsvraag gewonnen? Lees het in de laatste reactie van @support in dit forumtopic! Bedankt allemaal voor het meedoen! 😀

Wat moet je doen?

Zet vóór komende woensdag (28 april) 20:59 uur in een reactie wie jij denkt dat als eerste scoort en in welke minuut deze eerste goal valt.

 

Voorbeeld antwoord: Mbappe, 18e minuut

Denk je dat er geen goals gaan vallen? Zet dan '0' in de reacties.

 

Wat kan je winnen?

Onder alle deelnemers die de uitkomst goed hebben voorspeld, verloten we een Bet90 freebet (gratis weddenschap) ter waarde van €100. Mocht niemand het juiste antwoord voorspeld, dan kiezen we de deelnemer die als eerste het dichtste bij de juiste minuut zit wanneer de eerste goal valt.

 

Wie mogen er allemaal mee doen?

Bet90 accepteert helaas geen Belgische leden, dus is deze prijsvraag alleen voor de Nederlandse leden. Zorg er wel voor dat je een Bet90 account hebt en dat je een profielafbeelding aan je profiel hebt gekoppeld.  

 

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk woensdag 28 april 20:59 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 28 april 20.59 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

 

Succes allemaal!

Groeten Julia

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 26-04-2021 07:18 Acties en spellen
in 26-04-2021 07:18 Acties en spellen
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De Bruyne, 24e minuut

0 Vind ik leuk's

Mbappe, 34e minuut

0 Vind ik leuk's

Mbappe 18e minuut


0 Vind ik leuk's

Mbappe 16e minuut

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Neymar 28e minuut

0 Vind ik leuk's

Aguero 42ste minuut

0 Vind ik leuk's

Neymar 29e minuut

0 Vind ik leuk's

Raheem Sterling, 18e minuut

0 Vind ik leuk's

Mbappe 13e minuut

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Gundogan, 23e minuut.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.