Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kerst prijsvraag: wij verdelen 200 euro aan prijzengeld!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XWDYQ20mJUA[/youtube]
Beste voetbalwedders,
Kerst staat voor de deur en ook bij voetbalwedden.net raken wij al een beetje in de stemming. Vorig jaar een brunette, deze keer een blondine (alle smaken bij elkaar werd iets te prijzig dit jaar, excuus voor het ongemak). In het VW filmpje zien jullie onze stagiaire Leonie. Leonie weet alles van odds, layen, unders, overs, de nieuwe kleuren van 2013, combo's, funbets, de Multiple Lay Strategie, de beste en laatste surebets, NBA weddenschappen, koken en experimenteert regelmatig alleen thuis met exacte scores.
Wij willen jullie namens het team van voetbalwedden.net alvast een fijne kerst wensen! Daarbij natuurlijk een goed uiteinde en laten we bij deze afspreken dat in 2013 iedereen hier weer van harte welkom is. Een mooie community is groeiende momenteel. Wij van voetbalwedden.net willen jullie bedanken voor de massale support van het afgelopen jaar en wij beloven voor 2013 een hoop mooie acties! Daarnaast staan er mooie ontwikkelingen aan te komen voor de site. Denk hierbij aan het tipssysteem, bonussen, livescore, apps en nog veel meer. Stay tuned....
Prijsvraag
Om de kerst avonden wat dragelijker te maken, hebben wij voor jullie een prijsvraag! Met deze prijsvraag geven wij samen met de sponsor Bwin 200 euro aan prijzengeld weg.
In de premier league speelt men al jaren op tweede kerstdag gewoon door. Woensdag 26 december beginnen 7 wedstrijden om 16:00 . De laatste wedstrijd is om 20:45 tussen Stoke City en Liverpool. 9 kerstwedstrijden in totaal. De wedstrijd Arsenal - West Ham United is afgelast wegens stakingen.
Wat wil ik van jullie weten?
Hoeveel kerstballen (doelpunten) gaan er in totaal vallen? Omdat de kans groot is dat er meerdere leden zijn met het juiste antwoord, kijken we bij een gelijke stand naar de bonusvraag. Hierbij wil ik van jullie weten hoeveel toeschouwers er komen kijken bij deze 9 wedstrijden samen. Deze cijfers halen wij later weg bij soccerway.com. De winnaar ontvangt 100 euro. Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 10 x 10 freebets. Om kans te maken op deze prijs wil ik van iedereen bij elke post onder je antwoord een verplichte kerst groet! Dit mag een klein zinnetje zijn. .!
Je noteert de antwoorden als volgt
Totaal: 23 doelpunten (bonus: 123.556)
Kerstgroet:
Sponsor van deze prijsvraag
Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 55 euro bij je inschrijving!
De voorwaarden
- Een verplichte kerstgroet (houd het netjes)!
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
- De winnaar krijgt 100 euro prijzengeld bij Bwin (in totaal keren wij 200 euro uit).
- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 10 freebets ter waarde van 10 euro.
- Je antwoord doorgeven kan tot woensdag 26 december 16:00 (na dit tijdstip gaat er een slotje op).
- Bewerken van je post na die tijd heeft geen zin. Hier wordt een melding van gemaakt.
- 1 antwoord per gebruiker.
Proost! Goede kerst allemaal, maak (en houd) het gezellig!!!!
Het programma:
wo 26 dec, 16:00 Arsenal West Ham United afgelast
wo 26 dec, 16:00 Everton - Wigan Athletic
wo 26 dec, 16:00 Fulham - Southampton
wo 26 dec, 16:00 Manchester Utd - Newcastle United
wo 26 dec, 16:00 Norwich City - Chelsea
wo 26 dec, 16:00 QPR - WBA
wo 26 dec, 16:00 Reading FC - Swansea City
wo 26 dec, 16:00 Sunderland - Manchester City
wo 26 dec, 18:30 Aston Villa - Tottenham
wo 26 dec, 20:45 Stoke City- Liverpool
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 21-12-2012 09:54 Acties en spellen
in 21-12-2012 09:54 Acties en spellen
191 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Totaal:25 doelpunten (bonus: 316000)
Kerstgroet: een gelukkige kerst iedereen!
0 Vind ik leuk's

Fijne kerst en jaarwisseling alvast aan alle leden, kusje van onze leooooonie en dank voor de inzet van alle leden, tekstschrijvers, moderators en overige crewleden! Wij werken hard door om van 2013 een nog beter jaar te maken en hopen iedereen weer terug te zien! (y)
Best Wishes,
Cap
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
23 doelpunten (bonus: 340426)
Kerstgroet: Iedereen een hele fijne kerst en ook alvast een heel fijn 2013 met veel winst :D
0 Vind ik leuk's
Totaal: 24 doelpunten (bonus: 267.358)
Kerstgroet:
'Ik wens iedereen het beste toe! Op het voetbal!'
Ik heb mijn aantal doelpunten nog bewerkt om 14.31 vanwege de afgelasting van Arsenal.
0 Vind ik leuk's
When I get sad, I stop being sad, and get awesome instead.
totaal ; 26 doelpunten bonus 300000
en allemaal super fijne feestdagen natuurlijk
0 Vind ik leuk's
28 doelpunten (299 345 toeschouwers)
Weeral geen witte kerst,
Dat is nu al jaren aan een stuk dat het niet meer sneeuwt op kerstdag.
Waar is de tijd dat het wel gebeurde,
Nu speelt men zelfs voetbal met kerstdag,
Zo hard is onze aarde opgewarmd.
Gelukkig regent het weer prijzen bij VW,
Zodat we weer allen in blijde verwachting zijn van de uitkomst.
Voor allen hier een fijn Kerstmis en mooie winterse dagen met als toetje een goede bet of tip,
zodat we met zijn allen kunnen vieren en feesten op het succes van de site van VW.
;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
24 doelpunten (bonus 251983)
Fijne kerst en een winstgevend 2013!
0 Vind ik leuk's
Totaal: 27 doelpunten (bonus: 305.000)
Kerstgroet:
Ik wens iedereen geluk in grote en kleine dingen maar bovenal geluk met elkaar!
0 Vind ik leuk's
X X X
Totaal 27 doelpunten. (bonus : 285000)
Kerstgroet: Fijne kerstdagen en een gelukkig 2013. Beste wensen!
0 Vind ik leuk's
Totaal 27 doelpunten. (bonus : 287934)
Iedereen hele fijne feestdagen, maar dat komt wel goed gok ik ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.