Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Knock 'em Out - WK Kwalificaties! Ronde 2!

Had jij de eerste vraag van deze Knock 'em Out prijsvraag - WK Kwalificaties goed voorspeld? Dan mag door naar de tweede ronde! 😀 Weet jij ook deze keer een goede voorspelling te geven en te raden of er meer dan 10.5 corners genomen zullen worden in de wedstrijd Nederland- Letland? Dan mag je door naar ronde 3 en maak je kans op een Paysafekaart ter waarde van €50! 💶 Lees verder voor meer info! 👇


De uitslag is 2-0 voor Nederland geworden en er zijn in totaal 16 corners genomen! Dat betekent dat het antwoord 'JA' had moeten zijn! Alle winnaars vind je in de reactie van Support in deze forumtopic. Zij mogen meedoen met de 3e en tevens laatste ronde van deze WK Kwalificaties prijsvraag. Allemaal bedankt voor het meedoen! 💪

Wat moet je doen?

Zet vóór zaterdag 27 maart 17:59 uur in de reacties of er meer dan 10.5 corners worden genomen in de wedstrijd Nederland - Letland. Het antwoord moet JA of NEE zijn. 


Wat kan je winnen?

Alle deelnemers die de uitkomst goed hebben voorspeld, gaan door naar ronde 3. 


Wie mogen er allemaal mee doen?

Let op; Alléén de leden die het juiste antwoord hebben gegeven in ronde 1 mogen aan deze ronde meedoen. 


Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk zaterdag 27 maart 17:59 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 27 maart 17:59 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan.


Veel succes!

Groeten Julia

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 25-03-2021 12:06 Acties en spellen
in 25-03-2021 12:06 Acties en spellen
71 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Nee minder dan 10.5

0 Vind ik leuk's

ja er komen meer corners dan 10,5

0 Vind ik leuk's

nee minder dan 10.5

0 Vind ik leuk's

Antwoord is JA

0 Vind ik leuk's

Antwoord: neen.

0 Vind ik leuk's

Antwoord: Ja, meer dan 10,5 corners

0 Vind ik leuk's

jazeker meer dan 10.5 corners :)

0 Vind ik leuk's

Antwoord: Nee

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.