Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

La Vuelta winactie - Wie wint de strijd om het rood in La Vuelta?



La Vuelta winactie - Wie wint de strijd om het rood in La Vuelta??


Aanstaande zaterdag 25 augustus gaat de Vuelta a Espana van start in Malaga. Met 21 etappes te gaan, strijden de renners in de Ronde van Spanje om het rood, het groen, het wit en de bolletjestrui. Welke renner staat 16 september met de rode trui om de schouders?


Prijsvraag: Raad wie de winnaar van het algemeen klassement wordt van de Ronde van Spanje en maak kans op ?‚?50 speelgeld bij Bet777!

Benaderingsvraag: Raad welke Belg het hoogste eindigt in het algemeen klassement.

In het geval van meerdere winnaars, wint degene die ook de benaderingsvraag goed wist te voorspellen.

Mocht dit niet het geval zijn, dan zal er geloot worden onder de juiste antwoorden.


?Let op: Om mee te kunnen doen heb je een geldig Bet777 account nodig. Ben je nog geen klant van Bet777?

Dan heb je extra geluk: jij kunt namelijk gebruik maken van de aantrekkelijke welkomstbonus tot ?‚?150!


Hoe doe je mee??


Plaats voor zaterdag 25 augustus 16:59 jouw voorspelling in dit topic. Voorspel wie de Ronde van Spanje zal winnen en wie de beste Belg wordt.?


Bijvoorbeeld:?


  • Winnaar Ronde van Spanje: Nairo Quintana
  • Beste Belg: Thomas De Gendt


De winnaar wordt maandag 17 september 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.?


Veel succes!??


Degene die de La Vuelta winnaar goed heeft geraden en daarnaast de beste Belg wist te voorspellen, wint ?‚?50 speelgeld bij Bet777. De kans is klein, maar mochten er meerdere winnaars zijn, dan zal er worden geloot.



Voorwaarden:?


  • Let op! Je hebt een geldig Bet777 account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Pak dan eerst die aantrekkelijke welkomstbonus van ?‚?150!
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zaterdag 25 augustus 16:59
  • Actie is geldig voor Belgen en Nederlanders

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 23-08-2018 10:05 Acties en spellen
in 23-08-2018 10:05 Acties en spellen
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Winnaar Ronde van Spanje: Richie Porte

Beste Belg: Tiesj Benoot

0 Vind ik leuk's

Winnaar Ronde van Spanje: Richie Porte

Beste Belg: Laurens de Plus

0 Vind ik leuk's
Focus op Spanje, Rusland & Nederland

Winnaar Ronde van Spanje: Miguel Angel Lopez Beste Belg: Dylan Teuns

0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.

Winnaar Ronde van Spanje: Richie Porte

Beste Belg: Laurens de Plus

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

winnaar: Simon Yates

beste belg: Maxime Monfort

0 Vind ik leuk's

winnaar:Porte

beste Belg:Floris De Tier

0 Vind ik leuk's

Winnaar: Aru

Beste belg: Bennoot

0 Vind ik leuk's

winnaar: Simon Yates

beste belg: Sander Armee

0 Vind ik leuk's

Winnaar: Miguel Angel Lopez

Beste Belg: Maxime Monfort

0 Vind ik leuk's

Winnaar: Nibali

Beste Belg: Maxime Monfort

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.