Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pak jij €50 speelgeld met AEK - Ajax?

Pak jij €50 speelgeld met AEK - Ajax?



Met nog maar twee speelrondes te gaan is de spanning om te snijden in de Champions League! Ook Ajax kan nog wel een overwinning gebruiken om als groepswinnaar de winter in te gaan. Vorig duel tegen AEK eindigde in een makkelijke 3-0 overwinning voor Ajax. Zullen ze in dit uitduel ook weer over de Grieken heen kunnen walsen? Laat jouw voorspelling achter in dit topic en maak kans op gratis speelgeld!

 

Raad de rust- en eindstand van deze match en maak kans op €50 speelgeld bij Bet777!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen de eerste stap overslaan)

 

  1. Registreer je bij Bet777 en maak gebruik van de nieuwe & exclusieve welkomstbonus!
  2. Belangrijk: voeg jouw Bet777 gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  3. Plaats voor dinsdag 27 november 18:54 jouw voorspelling in dit topic. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven:


Bijvoorbeeld:

  • 0-1/0-2


 

Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Bet777 gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.



De winnaar wordt woensdag 28 november 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Veel succes!


 

Voorwaarden:


  • Let op! Je hebt een geldig Bet777 account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de nieuwe & exclusieve welkomstbonus!
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de correcte rust- en eindstand in reguliere speeltijd heeft geraden, wint €50 speelgeld bij Bet777. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot dinsdag 27 november 18:54
  • Actie is geldig voor spelers van Bet777
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 26-11-2018 13:32 Acties en spellen
in 26-11-2018 13:32 Acties en spellen
88 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

1:1 rust en uitslag 2:1

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.