Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Ajax - AZ & Club Brugge - Standard! Doe mee, voorspel en win!

🎉Wij organiseren een nieuwe prijsvraag rondom Ajax - AZ en Club Brugge - Standard⚽. Deelname is gratis en je kan een mooie Bol.com cadeaukaart winnen. Lees snel verder! 👇


Update; @pantrofl heeft exact het juiste antwoord voorspeld; 7 goals in totaal (AZ - Ajax; 0-3 en Club Brugge - Standard; 3-1) en het 1e doelpunt is in de 3e minuut gevallen (Standard; Merveille Bope Bokadi heeft gescoord)! Gefeliciteerd Pantrofl, we nemen contact met je op via de chat!


Iedereen bedankt voor het meedoen!!



Wat moet je doen?

Zet vóór zondag 31 januari 2021 13:30 in de reacties hoeveel doelpunten er in totaal gescoord gaan worden in onderstaande wedstrijden én in welke minuut het eerste doelpunt gescoord wordt (slechts 1 antwoord dus).


De wedstrijden: 

  • Club Brugge - Standard (13:30 uur)
  • AZ- Ajax (16:45 uur)

 

Voorbeeld antwoord: 8 doelpunten, eerste doelpunt 22e minuut


Wat kan je winnen?

De deelnemer die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, wint een bol.com bon met als waarde het totaal aantal goals in deze 2 wedstrijden x €10 (met een minimum van €25). 

 

Voorbeeld 1:

Uitslag Ajax - AZ: 3-2. Uitslag Club Brugge - Standard: 2-1. In totaal zijn er 8 doelpunten gescoord; de prijs is een Bol.com cadeaukaart van 8 x €10 = €80. 

 

Voorbeeld 2:

Uitslag Ajax - AZ: 0-1. Uitslag Club Brugge - Standard: 0-0. In totaal is er 1 doelpunt gescoord, de prijs is een Bol.com cadeaukaart van 1 x €10 = €10, echter geldt er een minimale prijs van €25. De winnaar wint een Bol.com cadeaukaart van €25.


Zijn er meerdere juiste voorspellers van het totaal aantal doelpunten, dan kijken we wie de juiste minuut heeft doorgegeven. Heeft niemand de juiste minuut voorspeld, dan kijken wij wie het dichtste bij het juiste antwoord zit. Zijn er meerdere deelnemers die de juiste minuut (of er het dichtste bij zitten) dan wint de deelnemer die als eerste zijn/haar antwoord heeft gedeeld. De data van het eerste doelpunt halen wij van livescore.com.

 

Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van voetbalwedden.net mogen aan deze prijsvraag meedoen, zorg wel dat je een profielafbeelding aan je profiel hebt gekoppeld.  

 

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk zondag 31 januari 2021 13:30 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 31 januari 13:30 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

 

Succes allemaal!💪

Groeten Julia

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 29-01-2021 13:33 Acties en spellen
in 29-01-2021 13:33 Acties en spellen
98 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

6 doelpunten, eerste doelpunt 21e minuut

0 Vind ik leuk's

8 doelpunten, eerste doelpunt 19e minuut.

0 Vind ik leuk's

3 doelpunten en in de 23ste minuut valt de eerste.


Ik zie de prijs wel verschijnen 😎😉

0 Vind ik leuk's
ti ta to maat

5 doelpunten

Eerste doelpunt in minuut 21

0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.

6 doelpunten, minuut 15.

0 Vind ik leuk's

9 doelpunten, 13emin

0 Vind ik leuk's

4 doelpunten, 24e minuut

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

7 doelpunten, 18e minuut

0 Vind ik leuk's

haha, wat een vertrouwen @tomaat23 !! 😅

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

6 doelpunten.

Eerste goal in de 18e minuut

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.