Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Champions League finale Man U - Barcelona

Beste leden,

Zaterdag 28 mei staat de finale van de Champions League op het programma. Daarbij neemt Manchester United het op tegen Barcelona. Voor deze prijsvraag willen we graag weten in welke minuut het eerste doelpunt gaat vallen. En daarnaast nog de volgende gegevens:

Wie scoort dat doelpunt en hoeveel doelpunten vallen er in totaal tijdens deze finale (doelpunten van beide ploegen opgeteld).

Let op 1!: mocht er een verlenging komen dan tellen deze minuten dus gewoon mee. Een antwoord met de 118e minuut is dus mogelijk. Het totaal aantal doelpunten loopt tot de 90e minuut. Je geeft dan uiteraard bij een antwoord met de 118e minuut nul doelpunten aan. Penalty's? Dan verloten we de hoofdprijs naast de overig te winnen freebets.

Is je opgegeven speler plots geblesseerd dan kun je je post altijd nog bewerken tot zaterdag 28 mei 20:00.

Let op 2!: je noteert je antwoord zo

12e minuut/ Rooney / 4 doelpunten

Let op 3!: naast deze prijsvraag kunnen jullie deze week ook nog een twitter en facebook prijsvraag verwachten, houd twitter en facebook daarom deze week goed in de gaten.

Sponsor van deze prijsvraag:

Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 100 euro bij je inschrijving!

De antwoorden kunnen doorgegeven worden tot aankomende zaterdag 28 Mei 20:00 . Na dit tijdstip kunnen antwoorden niet meer worden opgeslagen en laat staan bijgewerkt.

Let op 4!: de voorwaarden

- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld

- De winnaar krijgt 50 euro prijzengeld bij Bwin.

- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 5 freebets van 5 euro en 5 freebets van 10 euro.

- Iedere gebruiker mag slechts één antwoord geven.

Hoe komen we tot een winnaar:

Indien er 2 exacte antwoorden gegeven worden zal het antwoord (indien correct) van de eerste plaatser winnend zijn. Indien er niemand is met het goede antwoord, dan zal de winnaar bepaald worden aan de hand van de dichtsbijzijnde score. Bij de deze score kijken we eerst naar de scorende speler en vervolgens wie er met deze speler in de buurt komt van de juiste minuut. Nog geen winnaar? Dan pakken we het aantal totaal aantal doelpunten er bij.

Good luck bet vrienden!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 16-05-2011 12:49 Acties en spellen
in 16-05-2011 12:49 Acties en spellen
127 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
28e minuut / Messi / 3 doelpunten
0 Vind ik leuk's
=
39e minuut / Villa / 2 doelpunten
0 Vind ik leuk's
7e minuut, Rooney, 3 doelpunten
0 Vind ik leuk's
54ste minuut Messi, 3 doelpunten
0 Vind ik leuk's
37e minuut/ Messi / 3 doelpunten
0 Vind ik leuk's
65e minuut/ Messi / 2 doelpunten
0 Vind ik leuk's
18e minuut/ Hernandez/ 3 doelpunten.
0 Vind ik leuk's
43ste minuut / Messi / 1 doelpunt
0 Vind ik leuk's
23min/nani/3 doelpunten
0 Vind ik leuk's
27e minuut / Iniesta / 4 doelpunten
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.