Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Champions League halve finales!

De forum prijsvraag van deze week gaat over de tweede fase van de CL halve finales, die volgende week gespeeld wordt. Op dinsdagavond zal Villarreal voor een grote verrassing moeten zorgen tegen Liverpool, als ze nog de finale willen halen. Voor de woensdagavond kunnen we alleen maar hopen op nog zo’n spektakelstuk als afgelopen week tussen Real Madrid en Manchester City! 


Villareal - Liverpool is geeindigd in een 2-3 overwinning voor Liverpool. Real Madrid heeft in de reguliere speeltijd gewonnen met 2-1 van Manchester City. Jansend10 zat met zijn voorspelling het dichtste bij de correcte uitslagen:


Voorspelling jansend10:

Villareal - Liverpool 1-3

Real Madrid - Manchester City 2-1


Gefeliciteerd!




Hoe werkt het? 

Voorspel voor dinsdag 03/05 21:00 de juiste eindstand voor beide wedstrijden en plaats jouw voorspelling als reactie in dit forum topic! Let op dat de volgorde van jouw voorspellingen overeenkomt met het voorbeeld hier onder!

Voorbeeld: Villarreal v Liverpool 2-1, Real Madrid v Man City 3-3


Hoe wordt de winnaar gekozen? 

Eerst wordt gekeken of beide eindstanden goed zijn voorspeld. Als er meerdere leden zijn die exact de juiste voorspelling hebben gegeven, wint degene die als eerste zijn voorspelling heeft geplaatst. 

Als niemand exact de juiste voorspelling heeft geplaatst, zal worden gekeken naar wie het dichtst bij zit. Als iemand slechts 1 doelpunt naast de juiste voorspelling zat, zal deze dus winnen. Ook hier geldt dat degene die als eerste zijn voorspelling heeft geplaatst zal winnen. 

 

Wat kun je winnen? 

De winnaar van deze prijsvraag zal een bol.com cadeaubon ontvangen van €25! Hij/zij zal een privé bericht ontvangen van Support en de winnaar zal bekend worden gemaakt via dit forum topic! 

 

Wie kunnen er mee doen?

Alle actieve leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, met uitzondering van dubbelaccounts. Je kunt tot dinsdag 03/05 21:00 je voorspelling plaatsen. Als de voorspelling is geplaatst na dit tijdstip, komt deze niet in aanmerking voor de prijs.

 

Succes allemaal! 

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 29-04-2022 11:22 Acties en spellen
in 29-04-2022 11:22 Acties en spellen
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

VILLAREAL - LIVERPOOL 0-2

REAL - MAN CITY 3-3

0 Vind ik leuk's

Villareal-Liverpool 2-3

Real Madrid- Manchester City 2-3

0 Vind ik leuk's

Villareal-Liverpool 1-1

Real Madrid- Manchester City 1-2

0 Vind ik leuk's

Villarreal v Liverpool 0-1, Real Madrid v Man City 1-2

0 Vind ik leuk's

Villarreal v Liverpool 0-2, Real Madrid v Man City 1-2



0 Vind ik leuk's

Villarreal v Liverpool 0-1

Real Madrid v Man City 3-1

0 Vind ik leuk's

Villarreal v Liverpool 1-3, Real Madrid v Man City 2-3

0 Vind ik leuk's

liverpool 1-3, Real Madrid 3-2

0 Vind ik leuk's

Villarreal 2 - 0 Liverpool

Real Madrid 4-3 Manchester City

0 Vind ik leuk's

Villarreal - Liverpool 0-1 / Real Madrid - Man City 2-2

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.