Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Chelsea - Liverpool (EFL Cup), in welke minuut wordt er voor het eerst gescoord?

De forum prijsvraag van deze week gaat over de finale van de EFL Cup, die zondag wordt gespeeld tussen Chelsea en Liverpool! Weet jij te voorspellen in welke minuut er precies gescoord zal worden? Dan win jij misschien wel de cadeaubon van €25!

Hoewel het een erg spannende wedstrijd was, bleef het toch 0-0! Daarom heeft dalek deze prijsvraag dus gewonnen!


Hoe werkt het?

Plaats voor de wedstrijd begint (zondag 27/02 17:30) jouw voorspelling met in welke minuut er precies gescoord zal worden, in een reactie op dit forum topic. Als je gelooft dat er niet in de reguliere speeltijd gescoord zal worden kun je dit ook invullen!


Voorbeeld: 41e minuut


Wat kun je winnen?

De winnaar van deze prijsvraag zal een bol.com cadeaubon ontvangen van €25! Zodra de winnaar bekend is, zal dit bekend worden gemaakt via dit topic en zal hij of zij een privebericht ontvangen van Support.


In het geval dat er niemand is die het antwoord precies goed heeft voorspeld, zal degene die het dichtstbij het goed antwoord zit, de prijsvraag winnen.


Zijn er meerdere spelers die hetzelfde antwoord hebben gegeven? Dan gaat de prijs naar degene die als eerste zijn voorspelling heeft geplaatst.


Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen. Uiteraard zijn dubbelaccounts niet toegestaan.


Je kunt tot zondag 27/02 17:30 je voorspelling plaatsen. Voorspellingen die zijn geplaatst na het begin van de wedstrijd tellen dus niet mee!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 24-02-2022 09:46 Acties en spellen
in 24-02-2022 09:46 Acties en spellen
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Geen doelpunt in de wedstrijd.

0 Vind ik leuk's

11e minuut

0 Vind ik leuk's

18e minuut

0 Vind ik leuk's

33e minuut

0 Vind ik leuk's

54e minuut

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.