Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag El Clásico, voorspel en maak kans op €50!

Zondag is het weer zo ver, dan staat één van de mooiste voetbalwedstrijden van het jaar op het programma, El Clásico! Lukt het jou om de correcte eindstand te voorspellen? Dan maak je kans op een cadeaubon van €50!

Hoe werkt het?

Plaats vóór zondag 16 okt. 16:15 jouw voorspelling met de juiste eindstand als reactie op dit forum topic. Reacties die geplaatst zijn na dit tijdstip tellen helaas niet mee voor de prijsvraag. Een voorbeeld van een voorspelling kun je hieronder zien. 


Voorbeeld: Real Madrid 3-2 Barcelona


Hoe wordt de winnaar gekozen?

Eerst wordt er gekeken of exact de juiste eindstand is voorspeld. In het geval dat dit door meerdere leden gedaan is, zal de uiteindelijke winnaar door middel van loting worden bepaald. 


Als er niemand is die exact het juiste antwoord heeft voorspeld, wordt er gekeken naar wie het dichtst bij zit. In het geval dat meerdere leden bijvoorbeeld slechts 1 doelpunt naast het juiste antwoord zitten, zal de winnaar ook hier bepaald worden door middel van loting. 


Wat kun je winnen?

De winnaar van deze prijsvraag kan een €50 bol.com cadeaubon winnen. 


Wie kunnen er meedoen? 

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, dubbelaccounts zijn niet toegestaan. Je kunt tot zondag 16/10 16:15 een voorspelling plaatsen. Alle voorspellingen die zijn geplaatst na dit tijdstip, komen niet in aanmerking voor de prijs.



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 13-10-2022 09:14 Acties en spellen
in 13-10-2022 09:14 Acties en spellen
70 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Real-Barca 2-2

0 Vind ik leuk's

Real Madrid 4-3 Barcelona

0 Vind ik leuk's

Real 3 - 1 Barca

0 Vind ik leuk's

Real - Barca 2-1

0 Vind ik leuk's

Real Madrid 1-1 Barcelona

0 Vind ik leuk's

Real 2 1 Barcelona

0 Vind ik leuk's

Real wint met 5-1

0 Vind ik leuk's

Real Madrid - Barcelona 1-1

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Real - Barca 0- 0

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.