Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag "Europa League Triple Five": 5 loten & 5 euro op 5 november.

🎉We hebben weer een nieuwe prijsvraag! Deze keer helemaal anders, maar uiteraard weer helemaal gratis. 😎 We hebben bij de sigarenboer in totaal 5 TOTO coupons aangeschaft met allemaal een inleg van €5. Allemaal gericht op wedstrijden in de Europa League van 5 november 2020.


Let op: Deze prijsvraag is reeds afgelopen. De uitslag is hier te vinden.



De 5 wedcoupons met een inleg van €5:

Coupon 1:

  • Hapoel beer sheva - Bayer leverkusen: Hapoel wint de wedstrijd @ 5,90


Coupon 2:

  • Real Sociedad - AZ Alkmaar: AZ Alkmaar wint de wedstrijd @ 5,60


Coupon 3:

  • AC Omnia Nicosia - Granada: AC Omnia Nicosia wint de wedstrijd @ 4,35


Coupon 4: Combi weddenschap @ 4,17

  • Benfica - Rangers FC: Benfica wint @ 1,90
  • Lech Poznan - Standard Luik: Lech Poznan wint @ 2,18


Coupon 5: Combi weddenschap @ 4,26

  • PAOK Thessaloniki - PSV: PAOK Thessaloniki wint @ 2,22
  • Omnia Nicosia - Granada: Granada wint @ 1,92


Wat moet je doen?

Kies één van de vijf coupons uit waar jij je op in wil schrijven, je mag slechts 1 coupon kiezen. Daarnaast voorspel je het totaal aantal doelpunten in alle Europa League wedstrijden samen die vanavond (5 november 2020, red) gespeeld worden. Dit is de benaderingsvraag. Mocht je uitbreidingen of verbeteringen voor deze prijsvraag hebben, dan willen we je vragen om deze aanbeveling ook in je antwoord te zetten. Dan kunnen we die mogelijk meenemen naar toekomstige prijsvragen.


Voorbeeld antwoord:

Coupon 2

89 deelnemers

Ik zou nog hogere odds kiezen voor toekomstige wedbriefjes.


Hoe kan ik winnen?

Vanavond worden alle wedcoupons gespeeld. Ten eerste moet je een winnende (de weddenschap moet dus gewonnen worden) wedcoupon hebben gekozen. Ten tweede moet je de benaderingsvraag (totaal aantal doelpunten) zo goed mogelijk hebben voorspeld.


Indien er 2 leden zijn die beiden dezelfde coupon hebben gekozen én exact dezelfde benaderingsvraag hebben gepost, dan is de winnaar het lid die zijn/haar antwoord als eerste hebben gepost. Zorg wel weer dat je een avatar gekoppeld hebt aan je accounts, anders maak je helaas geen kans op een prijs!


Wat kan ik winnen?

Wanneer je hebt gewonnen, win je jouw gekozen wedcoupon. Deze sturen wij per post naar je toe. Deze kan je daarna zelf inwisselen bij een Toto dealer.


Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van voetbalwedden.net mogen aan deze prijsvraag meedoen. Voor onze Belgische leden ligt er een kleine uitdaging in het verschiet: wanneer je hebt gewonnen moet het winnende lot in Nederland worden ingewisseld bij een Toto dealer. Hier kunnen we helaas niets aan doen.


Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk donderdag 5 november om 19:00 om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 5 november 2020, 19:00 niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 


Succes allemaal!!

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 5-11-2020 07:31 Acties en spellen
in 5-11-2020 07:31 Acties en spellen
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Combi 4

93 golazos

Zit er dik in dat geen van alle combi's wint

Bericht gewijzigd door oudebekende op do 5 nov. 2020, 07:40
0 Vind ik leuk's

Daarnaast voorspel je het totaal aantal doelpunten in alle europa league wedstrijden samen die vanavond (5 november 2020, red) gespeeld worden


Voorbeeld antwoord:

Coupon 2

89 deelnemers


Ik veronderstel dat we het aantal deelnemers per winnend coupon voorspellen ipv de doelptn zoals beschreven hieronder:

Ten tweede moet je de benaderingsvraag (voor alle deelnemers aan jouw wedcoupon) zo goed mogelijk hebben voorspeld




0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

coupon 2

aantal doelpunten 103

0 Vind ik leuk's

Coupon: 5

Aantal doelpunten: 79


0 Vind ik leuk's

Coupon: 5

Aantal doelpunten: 89


0 Vind ik leuk's

Coupon 4

77 doelpunten

0 Vind ik leuk's

Hey @boempatat , sorry voor de verwarring! We hebben de tekst een beetje aangepast. Je moet dus wel het totaal aantal doelpunten voorspellen van alle wedstrijden in de Europa League vanavond. Mochten er dan meerdere mensen de juiste coupon hebben gekozen, dan kijken we wie het aantal doelpunten goed voorspeld heeft en die krijgt dan de coupon toegestuurd.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijker!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Coupon 2

69 goals



0 Vind ik leuk's

Coupon 2

80 goals

0 Vind ik leuk's

Coupon 5, 99 goals.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.