Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Feyenoord - PSV, maak kans op een cadeaubon t.w.v. €25!

Komend weekend nemen Feyenoord en PSV Eindhoven het in de 32e speelronde het tegen elkaar op op in de Kuip. De twee ploegen staan op dit moment 7 punten uit elkaar. PSV moet winnen als het nog enige druk op Ajax wil uitoefenen. Feyenoord wil daarentegen graag de 3e plek veiligstellen.


Voorspel jij in welke minuut het eerste doelpunt gescoord zal worden? Dan maak je kans op een cadeaubon t.w.v. €25! 


Het eerste doelpunt werd gescoord in de 15e minuut, wat betekent dat stylo met zijn voorspelling het dichtst bij het juiste antwoord zat, gefeliciteerd!

 

Hoe werkt het? 

Laat voor zondag 08/05 16:45 jouw voorspelling, met in welke minuut het eerste doelpunt zal vallen, achter in een reactie op dit forum topic. Als je verwacht dat er niet gescoord zal worden, kun je dit ook uiteraard voorspellen zoals in het voorbeeld hieronder is aangegeven! 

 

Voorbeeld: 38e minuut

Voorbeeld: Er wordt niet gescoord

 

Hoe wordt de winnaar gekozen? 

Degene die als eerste de exacte minuut heeft voorspeld waarin het eerste doelpunt is gevallen, zal de prijsvraag winnen. Als niemand de minuut exact heeft voorspeld, zal degene die het dichtst bij zit de prijsvraag winnen. 

 

Wat kun je winnen? 

De winnaar zal een bol.com cadeaubon van €25 ontvangen. De winnaar zal bekend worden gemaakt via dit forum topic en hij/zij zal een privé bericht ontvangen van Support!

 

Wie kunnen er mee doen?

Alle actieve leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, met uitzondering van dubbelaccounts. Je kunt tot zondag 08/05 16:45 je voorspelling plaatsen. Als de voorspelling is geplaatst na dit tijdstip, komt deze niet in aanmerking voor de prijs.


Succes allemaal!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 5-05-2022 09:10 Acties en spellen
in 5-05-2022 09:10 Acties en spellen
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

63e minuut

0 Vind ik leuk's

15e minuut

0 Vind ik leuk's

53e minuut

0 Vind ik leuk's

19e minuut

0 Vind ik leuk's

24e minuut

0 Vind ik leuk's

41e minuut

0 Vind ik leuk's

32ste minuut

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.