Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag GP van Zandvoort!

De snelste raceronde werd uiteindelijk gereden door Verstappen en was een ronde van 1.13.652! tomaat23 zat er met zijn voorspelling slechts 0.420s van af en heeft deze prijsvraag dus gewonnen, gefeliciteerd!

De GP van Zandvoort is dit weekend weer terug! De tribunes langs het bekende Nederlandse circuit zullen zich dit weekend ongetwijfeld vullen met een zee aan Verstappen-fans, die samen komen kijken hoe Max wellicht zijn vierde zege op rij binnen haalt. De afgelopen races heeft Verstappen samen met RedBull laten zien ver boven de rest uit te steken en lijkt het kampioenschap steeds meer hun kant op te gaan. In de Formule 1 kan het echter met een beetje pech zo omdraaien, Ferrari heeft laten zien een goede auto te hebben en ook Mercedes heeft grote stappen gemaakt sinds het begin van het seizoen. Kun jij voor de GP van dit weekend voorspellen wat de snelste raceronde zal zijn? Dan maak je kans op een cadeaubon t.w.v. €25!


Prijsvraag

Hoe werkt het?

Voorspel voor zondag 04/09 15:00 wat de snelste raceronde zal zijn en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €25! Geef jouw voorspelling door met een reactie op dit forum topic. Let op, het gaat om de snelste ronde die aan het tijdens de race gereden wordt. Een voorbeeld van een voorspelling kun je hieronder zien:

Voorbeeld: 1.12.467


Hoe wordt de winnaar gekozen?

Eerst wordt gekeken of er iemand is die exact de juiste tijd heeft voorspeld. Als dit niet het geval is, wordt er gekeken naar wie het dichtstbij zit. Mocht het zo zijn dat twee leden het juiste antwoord of exact evenveel van het juiste antwoord afzitten, dan wordt de uiteindelijke winnaar bepaald d.m.v. loting.


Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, dubbelaccounts zijn niet toegestaan. Je kunt tot zondag 04/09 15:00 je voorspelling plaatsen. Alle voorspellingen die zijn geplaatst na dit tijdstip, komen niet in aanmerking voor de prijs.


Extra

Wij zijn erg benieuwd en willen graag weten wie jij denkt dat de GP van Zandvoort zal winnen. Laat het weten via deze poll! (Dit is niet voor de prijsvraag)

Poll titel:
Wie gaat de GP van Zandvoort winnen?
23 stemmen | 2 jaar resterend
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 2-09-2022 12:55 Acties en spellen
in 2-09-2022 12:55 Acties en spellen
28 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Snelste ronde 1. 11.111

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Snelste ronde 1:20:50

0 Vind ik leuk's

Snelste ronde 1:10:130

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.