Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: KNVB Beker voorronde en win 60 euro

Aanstaande week zullen de laatste voorronde wedstrijden voor de KNVB beker gespeeld worden. Deze wedstrijden zijn alleen tussen amateurclubs. Weet jij hoeveel doelpunten er gescoord gaan worden?

Prijsvraag sponsor: Bwin

Wat moet je doen?
Voorspel het totaal aantal doelpunten dat tijdens deze voorronde in 27 wedstrijden gemaakt gaan worden.

Voorwaarden
Deelnemers met meerdere accounts worden uitgesloten van deelname. Deelnemers die na a.s. woensdag 25 augustus 16.00 hun antwoord wijzigen of indienen zijn ook uitgesloten van deelname. Een antwoord geef je in hele doelpunten. Alleen gebruikers die (bij sluiting van de prijsvraag) meer dan 25 forumposts hebben gemaakt ( mogen meedoen aan deze prijsvraag. Alleen het aantal doelpunten in de reguliere speeltijd (zonder verlenging & strafschoppen) worden meegerekend.

Prijzen
De gebruiker (of gebruikers) die het juiste antwoord (of het dichtsbijzijnde antwoord) hebben gegeven verdelen in totaal 60 euro (1 winnaar = 60 euro, 2 winnaars = 30 euro per persoon, 3 winnaars = 20 euro per persoon etc etc). Tevens verloten we 2 freebets (t.w.v. 5 euro) aan 2 willekeurige deelnemers die meespelen met deze prijsvraag. Indien je GEEN Bwin account hebt zal je je prijs niet ontvangen.

De wedstrijden:
SDCP - Argon
Quick '20 - ACV
UVS - DOVO
Haaglandia - SVZW
Rijnsburgse Boys - Dongen
Kloetinge - VVSB
Capelle - Sneek
Apeldoorn CSV - Gemert
EVV - IJsselmeervogels
SC Genemuiden - FC Hilversum
Vlissingen - Spakenburg
HVCH - Sparta Nijkerk
Achilles '29 - PKC '83
Kozakken Boys - AFC
JVC Cuijk - Excelsior '31
Hollandia - Harkemase Boys
Voorschoten 97 - Presikhaaf
FC Lisse - Dijkse Boys
WKE - GVVV
De Treffers - Hoek
Deurne - Barendrecht
Wilhelmina 08 - Katwijk
Zwaluwen '30 - Groene Ster
Flevo Boys - Baronie
Noordwijk - Lienden
Be Quick 1887 - HSC '21
ARC - SV Venray

Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 20-08-2010 12:23 Acties en spellen
in 20-08-2010 12:23 Acties en spellen
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Aanstaande week zullen de laatste voorronde wedstrijden voor de KNVB Beker gespeeld worden. Deze wedstrijden zijn alleen tussen amateurclubs. Weet jij hoeveel doelpunten er gescoord gaan worden?

Prijsvraag sponsor: Bwin

Wat moet je doen?
Voorspel het totaal aantal doelpunten dat tijdens deze voorronde in 27 wedstrijden gemaakt gaan worden.

Voorwaarden
Deelnemers met meerdere accounts worden uitgesloten van deelname. Deelnemers die na a.s. woensdag 25 augustus 16.00 hun antwoord wijzigen of indienen zijn ook uitgesloten van deelname. Een antwoord geef je in hele doelpunten. Alleen gebruikers die (bij sluiting van de prijsvraag) meer dan 25 forumposts hebben gemaakt ( mogen meedoen aan deze prijsvraag. Alleen het aantal doelpunten in de reguliere speeltijd (zonder verlenging & strafschoppen) worden meegerekend.

Prijzen
De gebruiker (of gebruikers) die het juiste antwoord (of het dichtsbijzijnde antwoord) hebben gegeven verdelen in totaal 60 euro (1 winnaar = 60 euro, 2 winnaars = 30 euro per persoon, 3 winnaars = 20 euro per persoon etc etc). Tevens verloten we 2 freebets (t.w.v. 5 euro) aan 2 willekeurige deelnemers die meespelen met deze prijsvraag. Indien je GEEN Bwin account hebt zal je je prijs niet ontvangen.

De wedstrijden:
SDCP - Argon
Quick '20 - ACV
UVS - DOVO
Haaglandia - SVZW
Rijnsburgse Boys - Dongen
Kloetinge - VVSB
Capelle - Sneek
Apeldoorn CSV - Gemert
EVV - IJsselmeervogels
SC Genemuiden - FC Hilversum
Vlissingen - Spakenburg
HVCH - Sparta Nijkerk
Achilles '29 - PKC '83
Kozakken Boys - AFC
JVC Cuijk - Excelsior '31
Hollandia - Harkemase Boys
Voorschoten 97 - Presikhaaf
FC Lisse - Dijkse Boys
WKE - GVVV
De Treffers - Hoek
Deurne - Barendrecht
Wilhelmina 08 - Katwijk
Zwaluwen '30 - Groene Ster
Flevo Boys - Baronie
Noordwijk - Lienden
Be Quick 1887 - HSC '21
ARC - SV Venray

Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Voorbeeld antwoord: 85 doelpunten
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ok weer de eerste prijsvraag van het nieuwe seizoen !
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Moeilijk in te schatten :p
0 Vind ik leuk's
[quote]Moeilijk in te schatten :p

Tsja, het moet ook niet te moeilijk worden natuurlijk ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
68 Doelpunten in totaal :)
0 Vind ik leuk's
72 goals! Leuk, weer nieuwe prijsvragen. :)
0 Vind ik leuk's
[quote]Moeilijk in te schatten :p

Of gewoon een gemiddelde tussen de 2 en 3 x alle wedstrijden doen dan zit je gemiddeld goed.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
109 doelpunten
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.