Prijsvraag: maak de slagzin af en win 60 euro
Het is al weer een paar weken geleden dat we een prijsvraag hebben uitgeschreven maar bij deze slingeren we een nieuwe prijsvraag de wereld in. Deze prijsvraag is geen prijsvraag zoals je van ons gewend bent geweest maar een prijsvraag waarbij je een beroep moet doen op je creativiteit.
Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.
Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...
LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532
Heel veel succes allemaal!
Maak onderstaande zin af en plaats je inzending voor vrijdag 19 november 19.00 in dit topic. Vervolgens kiezen wij de 5 leukste slagzinnen uit en laten we jullie, alle leden, zelf de winnaar kiezen. De slagzin met de meeste stemmen wint 60 euro voor zijn/haar Bwin account.
Maak de volgende zin af:
Voetbalwedden.net is voor mij...
LET OP:
Belangrijke gegevens staan hier:
- http://www.voetbalwedden.net/topic/prijsvraag-maak-de-slagzin-af-en-win-60-euro-453/2/#post11532
Heel veel succes allemaal!
in 12-11-2010 11:46 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Voetbalwedden.net is voor mij een erg handige website om te chatten en discussieren over voetbalwedden.
Unibet
Voetbalwedden.net is voor mij de plek om gebruik te maken van wedden-tips voor voetbalweddenschappen, daarnaast kun je er over praten met andere mensen die proberen winst te maken door te wedden op voetbalwedstrijden.
Voetbalwedden.net is mijn startpagina! Ik sta er mee op en ga er mee naar bed!
voetbalwedden.net is voor mij een inspiratiebron voor de geld loterij!
Winnen is voor Winnaars
Voetbalwedden.net is voor mij DÉ site om goeie tips vanaf te halen en in contact te komen met mede-gokkers (y)
Voetbalwedden.net is voor mij zoals het invullen van Sudoku-puzzels : "vele uren pret, leerrijk, en af en toe frustrerend omdat je de informatie niet correct hebt gebruikt"
Voetbalwedden.net is voor mij een snoepwinkel : " al dat lekkers, maar je kan alleen snoep kopen, wanneer er geld in de geldbeugel zit !"
Voetbalwedden.net is voor mij de ideale community waar de beste voetbalkenners van Nederland elkaar helpen om tot een positief resultaat te komen!
Voetbalwedden.net is voor mij net als een AA-meeting, maar dan een samenkomst voor Wed-verslaafden ;)
Voetbalwedden.net is voor mij de site voor voetbalwedden.uit