Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Man City - Liverpool, voorspel en maak kans op €25!

Komende zondag nemen Manchester City en Liverpool het tegen elkaar op. De twee staan op dit moment eerste en tweede in de Premier League, met slechts één punt verschil. Kan de thuisploeg zijn voorsprong verder vergroten, of pakt Liverpool na deze wedstrijd de leiding in het klassement? Voorspel voor de wedstrijd begint, in welke minuut het laatste doelpunt valt en maak kans op een cadeaubon van €25!

Het laatste doelpunt werd in de 46e minuut gescoord, rikj1994 zat er slechts 1 minuut van af en heeft dus gewonnen, gefeliciteerd!

Hoe werkt het? 

Plaats voor zondag 10/04 17:30 jouw voorspelling als reactie in dit forum topic. Als er slechts één keer gescoord wordt, telt dit ook als laatste doelpunt. Natuurlijk kun je ook voorspellen dat er niet gescoord zal worden. 


Voorbeeld: 55e minuut

Voorbeeld: Er wordt niet gescoord


Hoe wordt de winnaar gekozen? 

Degene die als eerste de juiste voorspelling heeft geplaatst, wint de prijsvraag. Als niemand de minuut exact goed heeft voorspeld, wordt er gekeken naar wie het dichtst bij zit. Als er meerdere leden hetzelfde hebben voorspeld, kan alleen degene die als eerste zijn voorspelling heeft geplaatst winnen. 


Wat kun je winnen? 

Zodra de winnaar bepaald is, zal deze een bol.com cadeaubon t.w.v. €25 ontvangen! Dit wordt ook bekend gemaakt via dit forum topic. De winnaar zal een privé bericht ontvangen van Support.


Wie kunnen er mee doen?

Alle actieve leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, met uitzondering van dubbelaccounts. Je kunt tot zondag 10/04 17:30 je voorspelling plaatsen. Als de voorspelling is geplaatst na dit tijdstip, komt deze niet in aanmerking voor de prijs.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 6-04-2022 14:43 Acties en spellen
in 6-04-2022 14:43 Acties en spellen
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

17e minuut

0 Vind ik leuk's

81e minuut

0 Vind ik leuk's

84e min.

0 Vind ik leuk's

90e minuut

0 Vind ik leuk's

92e minuuut

0 Vind ik leuk's

88e minuut


0 Vind ik leuk's

78e minuut

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.