Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Raad de VI-speler van de week en win €50!


Beste leden,
Ja daar ben ik weer met een nieuwe prijsvraag! Op het moment van schrijven loopt er voor vanavond ook een twitter actie. Hierbij moeten jullie de ruststand en eindstand van de wedstrijd Engeland tegen Nederland voorspellen. Beide goed? Dan ontvang je een freebet voor Bwin ter waarde van 5 euro. Volg ons dus op twitter en Retweet het bericht.
De nieuwe prijsvraag gaat over de VI-speler van de week. Voetbal International kiest na elke speelronde in de Eredivisie de Speler van de Week. Voetbal International is elke maandag en vrijdag te zien op RTL7 van 20.30 tot 22.00 uur. Weet jij welke speler ze kiezen maandag 12 Maart?
Let op: de speler wordt dus niet gekozen voor de aankomende speelronde. Het betreft de speelronde van volgende week. Het programma zien jullie hieronder.
Nu hebben we ook een grote groep Belgen onder ons die mij regelmatig vragen of ik ook een keer rekening met hun wil houden. Jazeker! De volgende prijsvraag is gericht op de Belgische Jupiler Pro League. Ideeën voor prijsvragen zijn overigens altijd welkom. Stuur deze via de pm naar mij toe.
Sponsor van deze prijsvraag
Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 55 euro bij je inschrijving!
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld
- De winnaar krijgt 50 euro prijzengeld bij Bwin.
- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 5 freebets van 5 euro en 5 freebets van 10 euro.
- Iedere gebruiker mag slechts één antwoord geven.
- Je antwoord doorgeven kan tot vrijdag 9 maart 20:00 (na dit tijdstip gaat er een slotje op).
- Wees niet te snel met posten. Er zit nog een speelronde tussen en misschien raakt je speler wel geblesseerd. Ik bedoel maar! Bewerken tot 9 maart kan natuurlijk altijd.
- Meerdere winnaars? Dan splitsen we het hoofdbedrag, of bedenken een andere leuke prijsvraag ter plekke.
- Geen winnaar? Dan verloten we de 50 euro in 5 extra freebets van 10 euro.
Succes mensen!
Het programma
vr 9 mrt, 20:00 Roda JC Kerkrade - VVV Venlo
za 10 mrt, 18:45 FC Groningen - Vitesse
za 10 mrt, 19:45 Heracles Almelo - ADO Den Haag
za 10 mrt, 20:45 SC Heerenveen - Excelsior
zo 11 mrt, 12:30 NAC Breda - PSV
zo 11 mrt, 14:30 NEC - FC Twente
zo 11 mrt, 14:30 Feyenoord - FC Utrecht
zo 11 mrt, 14:30 Ajax - RKC Waalwijk
zo 11 mrt, 16:30 De Graafschaap - AZ
Winnaars geldprijs:
Er zijn 3 leden geweest die Jan Vertonghen als speler van de week hebben aangegeven. Dit zijn: larsss, mcontrol en chrisiel4. Deze 3 winnaars verdelen in totaal 50 euro (16,66 per persoon). Dit zal als crediet op hun Bwin account gestort worden.
Winnaars freebets:
Alle onderstaande freebet winnaars zullen hierover per pm bericht ontvangen. Hierin zal ook de Bwin Freebet code staan welke je op de site van Bwin kunt verzilveren.
5 euro: johnny-vlam
5 euro: visioen
5 euro: dustinoo
5 euro: dedavid36
5 euro: rbmoors
10 euro: genkie
10 euro: evmarle
10 euro: jeroen08
10 euro: robbieharteveld
10 euro: marcel100
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 29-02-2012 10:32 Acties en spellen
in 29-02-2012 10:32 Acties en spellen
159 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
John guidetti speler van de week
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
De speler van de week: Bas Dost
0 Vind ik leuk's
=
Speler van de week = Aras özbiliz
0 Vind ik leuk's
Speler van de week: Samuel Armenteros
0 Vind ik leuk's
Maarten Martens.
Hij zal speler van de week worden.
0 Vind ik leuk's
Jongens stop het spel:
Het is Sanharib Malki, haha ;-)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
luuk de jong, a sahbi
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
John Guidetti (onder voorbehoud)
0 Vind ik leuk's
speler v/d week: Dusan Tadic
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.