Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Songfestival, hoeveel punten scoort Nederland?

Zaterdag zal de finale van het Eurovisie Songfestival plaatsvinden in Turijn. Afgelopen dinsdag was het nog even spannend, maar S10 werd uiteindelijk als laatste van de avond bekend gemaakt als finalist. Na de tweede halve finale afgelopen donderdag, waar België zich ook wist te plaatsen voor de finale, zijn alle 25 finalisten bekend.

Sinds de legalisering van de wedmarkt op 1 oktober, is het voor Nederlanders niet meer mogelijk om in te zetten op het songfestival. Dit zou komen omdat het evenement een te groot risico vormt voor matchfixing, volgens het ministerie van Justitie. Om toch een beeld te krijgen van welke landen de grote kanshebbers zijn, kunnen we wel een kijkje nemen naar de odds uit het buitenland, bijvoorbeeld op de Belgische website van Bwin. De grootste favoriet is Oekraïne (1.33), met Groot-Brittannië (8.00) op nummer twee en Zweden (8.50) op drie. Nederland en België maken aanzienlijk minder kans volgens de bookmaker, met een odd van 67.00 en 101.00. Let op: deze odds veranderen voortdurend.


Prijsvraag


Hoewel het niet meer mogelijk is om in te zetten op het songfestival, kun je wel gratis mee doen met onze prijsvraag! Kun jij voorspellen hoeveel punten Nederland aan het eind kan scoren? Dan maak je kans op een cadeaubon van €25! Alle 25 landen kunnen tweemaal 1 t/m 8, 10 en 12 punten uitdelen, door middel van een vakjury en televoters. Vorig jaar haalde Nederland slechts 11 punten, maar het jaar daarvoor was 492 punten genoeg om de winst te behalen. 


Hoe werkt het?

Plaats voor zaterdag 14/05 21:00 jouw voorspelling met het aantal punten wat Nederland gaat scoren in de finale van het songfestival in een reactie op dit forum topic!

 

Voorbeeld: 80 punten

 

Hoe wordt de winnaar gekozen? 

Degene die als eerste de juiste voorspelling heeft geplaatst, wint de prijsvraag. Als niemand exact het juiste aantal punten heeft voorspeld, zal degene die het dichtst bij zit de prijsvraag winnen. 

 

Wat kun je winnen? 

De winnaar zal een bol.com cadeaubon van €25 ontvangen. De winnaar zal bekend worden gemaakt via dit forum topic en hij/zij zal een privé bericht ontvangen van Support!

 

Wie kunnen er mee doen?

Alle actieve leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, met uitzondering van dubbelaccounts. Je kunt tot zaterdag 14/05 21:00 je voorspelling plaatsen. Als de voorspelling is geplaatst na dit tijdstip, komt deze niet in aanmerking voor de prijs.


Succes allemaal!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 13-05-2022 12:39 Acties en spellen
in 13-05-2022 12:39 Acties en spellen
41 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

44 punten

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

56 punten

0 Vind ik leuk's

67 punten

0 Vind ik leuk's

74 punten

0 Vind ik leuk's
Berend de better

73 punten

0 Vind ik leuk's

32 punten voor Nederland

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.