Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Valencia - Barcelona, voorspel de tussenstand & eindstand!

Deze week gaat de forum prijsvraag over de wedstrijd Valencia - Barcelona die komende zondag om 16:15 begint! Voorspel de juiste tussen- en eindstand en maak kans op een bol.com bon van €25!


Er was niemand die het juiste antwoord precies wist te voorspellen (wie had ook kunnen voorspellen dat het bij rust 0-3 zou staan!), dus is er gekeken naar wie het dichtstbij zat. jansend10 zat er maar 1 doelpunt naast met zijn voorspelling van 0-2, 1-4 en heeft deze prijsvraag dus gewonnen!

Hoe werkt het? 

Laat voor zondag 20/02 16:15 jouw voorspelling achter in een reactie op dit forum topic. Omdat het kan zijn dat meerdere gebruikers dezelfde tussen- en eindstand willen invullen, is er ook nog de benaderingsvraag: Hoeveel schoten op doel zullen er in totaal zijn? 


Voorbeeld: 0-1, 3-1, 10 schoten op doel


Wat kun je winnen? 

De winnaar van deze prijsvraag zal een bol.com cadeaubon van €25 ontvangen. Als de winnaar bepaald is, zal dat bekend worden gemaakt via dit forum topic en ontvangt hij/zij een prive bericht van Support!


Als er meerdere spelers zijn die dezelfde tussen- en eindstand hebben doorgegeven, wordt er gekeken naar de benaderingsvraag. Degene die deze goed heeft, of het dichtst bij zit, wint de prijsvraag. Is de benaderingsvraag ook hetzelfde? Dan wint de speler die als eerste zijn reactie heeft geplaatst. 


Wie kunnen meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen. Uiteraard zijn dubbelaccounts niet toegestaan. 

Je kunt tot zondag 20/02 16:15 je voorspelling plaatsen. Voorspellingen die zijn geplaatst na het begin van de wedstrijd tellen dus niet mee!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 17-02-2022 14:16 Acties en spellen
in 17-02-2022 14:16 Acties en spellen
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

0-0, 1-1, 8 schoten op doel

0 Vind ik leuk's

2-1 2-2

16 schoten op doel

0 Vind ik leuk's

0-0, 0-1, 13 schoten op doel

0 Vind ik leuk's

1-0 2-2

14 schoten op goal

0 Vind ik leuk's


1-1 2-3 13 schoten

0 Vind ik leuk's

0-1 rust 0-2 eindstand 9 scoren op doel

0 Vind ik leuk's

0-0, 0-1 12 schoten op doel

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

1-1 1-3

11 schoten

0 Vind ik leuk's

0-1 0-2 18

0 Vind ik leuk's
rijk in het hart

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.