Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: waar staat dit stadion?

De komende twee weken hebben we een nieuwe prijsvraag waarbij je moet aangeven in welke plaats/stad onderstaand Stadion staat.


Goede antwoord: Geneva - The Stade de Geneve


Duur prijsvraag:

Tot maandag 27 juli 20009. 23.59 óf bij een goed gegeven antwoord


Voorwaarden:

Er is slechts één prijswinnaar. Na één week zullen we een tip geven. Iedere gebruiker mag één antwoord geven maar mag zijn/haar antwoord wijzigen in een antwoord die nog NIET door een andere gebruiker is gegeven.


Prijs:

40 euro op je Bwin account.


Over de uitslag kan niet worden gediscussieerd of gecorrespondeerd.


Goede antwoord + foto: Geneva - The Stade de Geneve:


Het winnende antwoord is gegeven door RRinus. Hij wint 40 euro voor zijn Bwin account.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 13-07-2009 21:10 Acties en spellen
in 13-07-2009 21:10 Acties en spellen
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dsb stadion
Alkmaar
0 Vind ik leuk's
[quote]dsb stadion Alkmaar

Voor mij een weet, voor jou nog een onzekerheid ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Welja, om mezelf maar te verlossen van eindeloos gegoogle, ga ik voor Eindhoven (Al lijkt het me onlogisch dat voor deze wedstrijd een stadion uit de eredivisie zou genomen worden :-)

In elk geval, leuke wedstrijd, ik plaats een linkje op mn site!
groeten!
0 Vind ik leuk's
Wat is je website telelinks dan ga ik even een kijkje nemen ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het stadion van PSV ziet er volgens mij heel anders uit maar het is mogelijk. Vervelend dat ze de foto hebben vervaagd, word het niet makkelijker van.

Ik denk: Arsenal stadion
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
oeps :-) Maar veel weet ik niet echt van stadions :)
Zoals loekos zei, Alkmaar, dat lijkt me geen slechte keuze.
0 Vind ik leuk's
Leuk, een prijsvraag. Dit is mijn eerste prijsvraag hier maar ik heb geen enkel idee welk stadion dit is. Kan ik dit ook ergens opzoeken of moet ik puur gokken?

Stadion van Betis Sevilla (Spanje). Zal wel niet goed zijn maar oké. We zien wel.

Groetjes,
martine
0 Vind ik leuk's
Tja, welk stadion zou het kunnen zijn? Alle buitenlandse stadions doen mee? Mijn eerste keuze zou vallen of Köln.

Dit stadion werd ook gebruikt voor het afgelopen WK, dus wellicht zit er een kans in.


Köln is geannulleerd
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Ik ben eigenlijk vrij zeker van mijn keuze, het lichtdoorlatende overstek met stalenprofielen gedragen en dan de rode kleur erbij van de stoeltjes. Met als klapper zie je dat er ruimte tussen de zitplaatsen en het dak zit, dit moet hem bijna zeker weten wel zijn.

Het Wembley stadion lijkt er ook heel erg op trouwens.
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Emirates Stadium, Arsenal
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.